ارسال به دیگران پرینت

سارق خودرو برای بیستمین بار بازداشت شد!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت سارقی خبر داد که تاکنون ۱۹ مرتبه تحمل کیفر داشته است.

 سارق خودرو برای بیستمین بار بازداشت شد!

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت یک سارق، در تشریح این خبر اظهار کرد: حدود ساعت 6 بعدازظهر شنبه پانزدهم آبان‌ ماه، گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد که حاکی از آن بود سرنشینان خودروی پرشیا مشکی رنگ با پلاک مخدوش در حال سرقت از داخل خودرویی هستند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: عوامل گشت عملیات کلانتری 163 ولنجک بلافاصله در محل حاضر شده و خودروی پرشیا با پلاک مخدوش با دو نفر سرنشین را حین سرقت مشاهده کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با مشاهده مأموران با خودروی خود به موتورسیکلت  مأموران گشت عملیات زده و به سرعت از محل متواری شدند و بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران و سارقان آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که به دستور ایست مأموران توجهی نداشتند، همچنان به فرار خود ادامه دادند که مأموران در نهایت چند تیر هوایی شلیک کرده و خودرو متهمان متوقف شد.

موقوفه‌ای افزود: در این عملیات پلیسی یکی از سارقان از محل متواری اما متهم دیگر دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف 15 کیف زنانه و یک چرخ زاپاس سرقتی کشف از خودروی متهمان، تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

وی با بیان اینکه متهم 38 ساله،  تاکنون 19 مرتبه تحمل کیفر داشته است، گفت: بازداشت متهم فراری در دستور کار مأموران قرار دارد.

 

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه