ارسال به دیگران پرینت

معاون سیاسی سپاه پاسداران به تحلیل ‌پشت‌صحنه دزدی ناکام نفتکش ایرانی پرداخت

سردار جوانی: آمریکایی‌ها از هلی‌برن سپاه غافلگیر شدند

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها با همراهی عواملشان دنبال دزدی نفت، جلوگیری از فروش نفت، اجرای پروژه تحریم‌ها و تحقیر ملت ایران بودند اما غافلگیر شدند چرا که نیروهای دریایی سپاه جمهوری اسلامی هوشمندانه با اجرای عملیات هلی‌برن به‌روی نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و کشتی را به سمت آب‌های جمهوری اسلامی هدایت کردند.

سردار جوانی: آمریکایی‌ها از هلی‌برن سپاه غافلگیر شدند

 معاون سیاسی سپاه پاسداران به تحلیل ‌پشت‌صحنه دزدی ناکام نفتکش ایرانی پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها از هلی‌برن سپاه در دزدی دریایی غافلگیر شدند.

اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام گذاشتن عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، از دو روز گذشته به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شده و ملت ایران نیز به این هوشیاری و افتخار می‌بالند.

ماجرا از این قرار است که آمریکا در اقدامی خصمانه یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرده و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به‌سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن به‌روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به‌سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران به تحلیل خود از ماجرای دزدی ناکام نفتکش ایرانی پرداخت و می‌گوید: حرکت اخیر آمریکا یک اقدام مذبوحانه‌ای بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها با همراهی عواملشان دنبال دزدی نفت، جلوگیری از فروش نفت، اجرای پروژه تحریم‌ها و تحقیر ملت ایران بودند اما غافلگیر شدند چرا که نیروهای دریایی سپاه جمهوری اسلامی هوشمندانه با اجرای عملیات هلی‌برن به‌روی نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و کشتی را به سمت آب‌های جمهوری اسلامی هدایت کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکایی‌ها پس از غافلگیری، ایران را تهدید و یگان‌‌های نظامی خود را فعال و حالت تهاجمی به خود گرفتند تا نگذارند کشتی به ساحل آب‌های ایران برسد اما پروژه آنان با شکست مواجه شد.

وی با ذکر اینکه با اقدام اخیر، شکست دیگری در کارنامه سراسر شکست آمریکایی‌ها ثبت و افتخار دیگری برای ملت ایران رقم خورد، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق ملت ایران مقتدر و توانمند بوده و اراده جدی برای صیانت از منافع ملی دارند.

سردار جوانی با یادآوری اینکه اراده ملت برای مقابله با استکبار قوی و مستحکم بوده و هیچ‌گونه تعرضی را برنمی‌تابند و توانمندی پاسخگویی به تهدیدی را داریم، خاطرنشان کرد: مردم در طول 43 سال اخیر به‌خوبی نشان داده‌اند که در مقابل دشمن ذره‌ای رعب و وحشت به دل خود راه نداده و ضمن اعتماد به نفس و خودباوری، بر قدرت الهی تکیه کرده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه