ارسال به دیگران پرینت

امام­ جمعه قشم: بازپس­‌گیری کشتی نفتی عیدی سپاه به مردم و سیلی به مستکبران بود

دوران لبخند و زانو زدن در برابر قدرت‌های پوشالی گذشته است و هم اکنون جمهوری اسلامی با اقتدار هرگونه دست درازی به منافع این کشور را با سیلی محکم پاسخ می‌دهد.

امام­ جمعه قشم: بازپس­‌گیری کشتی نفتی عیدی سپاه به مردم و سیلی به مستکبران بود

امام ­جمعه قشم گفت: بازپس­گیری کشتی نفتی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران، عیدی بزرگ به مردم و سیلی محکم به مستکبران جهان بود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم ­الله ۱۳ آبان بیان کرد: نیروهای مقتدر و تلاشگر و جان­بر­کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد در مقابله با منافع ملت ایران از هیچ قدرتی ترس ندارد و مقابل دشمن می‌ایستد.

وی با بیان اینکه مدعیان دروغین قدرت برتر در جهان، با خفت و خواری کشتی حامل نفت ایران را تحویل دادند، اضافه کرد: بازپس گیری کشتی نفتی همه توان نظامی آمریکا در منطقه را زیر سوال برد.

حاجبی، تعامل برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با اسراییل را نشانه ضعف آن‌ها اعلام و اظهار کرد: برخی کشورها به جای تکیه به مردم منطقه، به قدرت‌های پوشالی تکیه زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت یک کشور باید مانند ایران بر محور مردم باشد، افزود: ملتی که نفوذ دشمن را بپذیرد و آینده خود را به این قدرت‌ها گره بزند مانند حکومت پهلوی از درون متلاشی می‌شود.

امام ­جمعه قشم اظهار کرد: دوران لبخند و زانو زدن در برابر قدرت‌های پوشالی گذشته است و هم اکنون جمهوری اسلامی با اقتدار هرگونه دست درازی به منافع این کشور را با سیلی محکم پاسخ می‌دهد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و اسراییل گفت: اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) توحید و حق­طلبی بود و بر همین اساس مبارزه با ظلم و استکبار سرلوحه این نظام است.

امام جمعه قشم افزود: ۱۳ آبان که نماد استکبار ستیزی است در واقع روز پیوند مبارزه با استکبار و روحیه جوانی و نوجوانی است.

وی ادامه داد: روحیه شجاعت و غیرت در نسل‌های گذشته محکم بود و این روحیه باید امروز به نسل جدید منتقل شود.

حاجبی روز ۱۳ آبان را روز مقابله با ظلم برشمرد و تاکید کرد: این روز نماد استکبار ستیزی و تظلم خواهی است و روز دعوا با سایر کشورها نیست.

وی تعامل و روابط حسنه با دنیا را سیاست نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این نظام با هیچ کشوری که به مرزها و مردم این کشور احترام بگذارد، خصومت ندارد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه