ارسال به دیگران پرینت

طلاق | درخواست طلاق | عکس‌های جذاب

تصیم مرد مصری برای طلاق زنش خبرساز شد

مرد مصری پس از دیدن همسر بدون آرایش خود، او را طلاق داد.

تصیم مرد مصری برای طلاق زنش خبرساز شد

یک مرد مصری که با دیدن زن بدون آرایش خود شوکه شده بود ، درخواست طلاق وی را به دادگاه ارائه کرد. بنا به دادخواست ارائه شده به دادگاه این مرد ادعا کرده دیگر نمی‌تواند به ظاهر طبیعی زنش عادت کند. این اتفاق تنها یک روز پس از ازدواج این زوج که هویتشان مشخص نشده رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های مصر ظاهرا این دو در فیسبوک با یکدیگر آشنا شده بودند؛ جایی که این زن همیشه عکس‌های جذابی را از خود منتشر می‌کرد. پس از چند بار ملاقات با یکدیگر در حالی که این زن با آرایش بود، سرانجام این مرد تصمیم به ازدواج با وی گرفت. اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که صبح بعد از جشن عروسی این زن برای اولین بار بدون آرایش در مقابل همسرش ظاهر شد.

این مرد به دادگاه گفت: "من شوکه شدم. او شبیه به کسی که من قبل از ازدواج دیده بودم نبود. من عکس‌هایش را در فیسبوک دیده بودم. قیافه او با زمانی که آرایش داشت بسیار فرق کرده بود. من می‌خواهم او را طلاق دهم. او از آرایش برای فریب من استفاده و با من ازدواج کرد. اما بعد از ازدواج من چهره واقعی او را دیدم."

این مرد همچنین به دادگاه گفت حدود یک ماه تلاش کرده با این واقعیت کنار بیاید، اما سرانجام تصمیم به طلاق گرفت. تصیم این مرد مصری برای طلاق زنش پس از مشاهده او بدون آرایش در حالی خبرساز می‌شود که در موردی مشابه در سال ۲۰۱۶ یک مرد اماراتی نیز با دیدن زن بدون آرایش خود تصمیم مشابهی گرفت.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه