ارسال به دیگران پرینت

شعر و ادبیات داستانی | کتاب | نمایشگاه کتاب مجازی

دومین نمایشگاه کتاب مجازی، بهمن برگزار می‌شود

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: بهمن‌ماه سال جاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار خواهیم کرد و درباره نمایشگاه حضوری نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم که اگر شرایط کرونایی مساعد باشد، در ابتدای سال آتی برپا شود.


 دومین نمایشگاه کتاب مجازی، بهمن برگزار می‌شود

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی از رونماییِ «تقریظ رهبری» بر یک کتاب در حوزه دفاع مقدس همزمان با هفته کتاب خبر داد.

 

یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «تقاطع فرهنگ» رادیو گفتگو در خصوص تأخیر اعلام اسامی در خلال روند برگزاری «جایزه جلال»، گفت: نشست علمی این جایزه چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و فراخوان آن نیز منتشر و ۱۴۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد.

وی ابراز امیدواری کرد، داوری‌ها در زمان مشخص خود به پایان برسد و اسامی اعلام شود.

* جداسازی بنیاد شعر و ادبیات داستانی از موسسات ادغامی پس از جایزه «جلال»

احمدوند در خصوص تفکیک دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی گفت: این اتفاق رخ خواهد داد ولی زمان اداری می‌برد، این جداسازی پس از برگزاری جایزه جلال اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: نام خانه کتاب نیز باید مورد نظر دوستان باشد ولی احتمالا عنوان «ادبیات داستانی» از آن حذف خواهد شد.

* دومین نمایشگاه کتاب مجازی، بهمن برگزار می‌شود

احمدوند همچنین در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: بهمن‌ماه سال جاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار خواهیم کرد و درباره نمایشگاه حضوری نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم که اگر شرایط کرونایی مساعد باشد، در ابتدای سال آتی برپا شود.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در ادامه سخنان خود درباره هفته کتاب گفت: امسال همچون ادوار گذشته در هفته آخر آبان، هفته کتاب را خواهیم داشت. برخی برنامه‌ها طبق سنوات قبل برگزار خواهد شد و برخی از وظایف برعهده نهادها و سازمان‌های مختلف است.

* رونمایی از تقریظ رهبری در هفته کتاب

احمدوند همچنین از برنامه‌های ویژه برای هفته کتاب ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به مرور دبیرخانه ستادی نیز برنامه‌های این هفته را اعلام خواهد کرد.

وی از تقریظ رهبری بر یکی از کتب دفاع مقدس نیز خبر داد که در این هفته رونمایی خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه