ارسال به دیگران پرینت

سیل | طوفان | امدادگران

آماده‌باش هلال‌احمر برای حوادث جوی در سراسر کشور

طی روزهای گذشته که در برخی مناطق کشور و استانها شاهد سیل و بارش های زیادی بودیم خوشبختانه با اقدام به موقع ولازم نیروهای امدادی توانستیم به مردم این مناطق کمک رسانی کنیم.

آماده‌باش هلال‌احمر برای حوادث جوی در سراسر کشور

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت برای کمک رسانی در حوادث جوی و طبیعی در سراسر کشور خبر داد.

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت وگو با ایرنا گفت: با توجه به شروع فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه در مناطق پر خطر کشور که موجب سیل و طوفان می شود، نیروهای امدادی در هر لحظه آمادگی کامل دارند.

وی افزود: طی روزهای گذشته که در برخی مناطق کشور و استانها شاهد سیل و بارش های زیادی بودیم خوشبختانه با اقدام به موقع ولازم نیروهای امدادی توانستیم به مردم این مناطق کمک رسانی کنیم.

قوسیان مقدم گفت: در چند روز گذشته و از ۱۲ تا ۱۵ آبان در مناطقی از ۱۱ استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، کردستان، لرستان، خراسان رضوی و مازندران مناطق متاثر بوده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به اینکه مناطق متاثر از آبگرفتگی ۱۱ استان بوده، امدادگران توانستند آب را از ۲۸ واحد مسکونی تخلیه کنند. ۱۴۵ نیروهای فعال جمعیت هلال احمر در این مناطق خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در عملیات امداد ونجات در ۴۸ ساعت گذشته در سراسر کشور ضمن امدادرسانی به ۳۲۷ نفر، ۱۸ نفر را به مناطق امن منتقل کردند تا از خطرات حوادث طبیعی جان سالم بدر ببرند.

قوسیان مقدم درباره ریاست جدید جمعیت هلال احمر گفت: دو نامزد نهایی منتخب در جلسه شورای عالی هلال احمر به دفتر رییس جمهور معرفی شدند؛ منتظریم با تعیین تکلیف وضعیت مدیریت هلال احمر کار امداد رسانی با توان مضاعف ادامه یابد.

وی گفت: امیدوارم که در هفته جاری با تعیین ریاست جدید جمعیت هلال احمر و با همکاری و همیاری کادر هلال احمر بتوانیم کارنامه درخشانی در خدمات رسانی به مهین عزیزمان داشته باشیم.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه