ارسال به دیگران پرینت

محدودیت های ترافیکی | اجرای محدودیت ترافیکی | تغییر ساعت اجرای محدودیت ترافیکی

تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی +جزئیات

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت‌های ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه کرد. شفیعی تاکید کرد: تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ابتدای آذر ماه خواهد بود.

 تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی +جزئیات

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

 مجتبی شفیعی درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس در پایتخت گفت: هنوز تصمیمی برای تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس گرفته نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی کامل مدارس در پایتخت اعمال می شود.

شفیعی تاکید کرد: تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ابتدای آذر ماه خواهد بود.

 از فردا پانزدهم آبان ماه مدارس در برخی از مقاطع تحصیلی باز می شوند و بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران قرار بود با بازگشایی مدارس ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت در شش ماهه نخست سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۹:۰۰ و در شش ماهه دوم سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ باشد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه