ارسال به دیگران پرینت

تجارت جنسی در انگلیس | خاندان سلطنتی انگلیس

تلاش پسر ملکه انگلیس برای رد اتهام تجاوز جنسی

یک مقام قضایی آمریکا خبر داد وکلای شاهزاده اندرو باید بزودی آخرین دفاعیات خود در مورد اتهامات جنسی موکل خود را ارائه دهند.

تلاش پسر ملکه انگلیس برای رد اتهام تجاوز جنسی

به نقل از خبرگزاری رویترز، برخی از منابع آگاه می‌گویند انتظار می‌رود وکلای شاهزاده اندرو در جلسه آتی دادگاه در تاریخ مقرر ۴ ژانویه ۲۰۲۲ تلاش کنند تا اتهامات جنسی موکل خود یعنی دوک یورک را رد کنند.

فردی به نام ویرجینیا گیفر از پسر دوم ملکه الیزابت شکایت کرده که دو دهه پیش و زمانی که او زیر سن قانونی بوده است وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. اندروی ۶۱ ساله، ولی ادعا‌های گیفر را رد کرده و ادعا‌های این فرد را متوجه اپستین یک تاجر بزرگ جنسی در انگلیس دانسته است.

اپستین که به تجارت جنسی در انگلیس شهرت داشت در سال ۲۰۱۹ زمانی منتظر محاکمه خود به اتهام قاچاق بردگان جنسی بود به طور مرموزی خودکشی کرد. گفته می شود وی جعبه سیاه بردگان جنسی سیاستمداران بزرگ بوده است.

اندرو ۶۱ ساله یکی از برجسته‌ترین افراد مرتبط با جفری اپستاین آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ توسط دادستان فدرال منتهن به سوء استفاده جنسی از ده‌ها دختر و زن متهم شده است. جفری اپستاین، یک سرمایه گذار و تاجر آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط دادگاه آمریکا به کودک آزاری و اتهامات جنسی محکوم شد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد. وی برای شخصیت‌های برجسته نوجوانان و برده‌های جنسی مهیا می‌کرد.

شاهزاده اندرو در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با رسانه‌های خبری اتهامات جنسی یک زن آمریکایی را که به وی نسبت داده بود رد کرد و گفت به یاد ندارد این فرد را جایی دیده باشد. با این حال، دادگاه آمریکا بالاخره این شاهزاده انگلیسی و از دوستان نزدیک جفری استاین را متهم به آزار و اذیت جنسی شناخت و او را محکوم کرد.

این نخستین بار نیست که اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به فساد و بی بند و باری متهم می‌شوند. پیش‌تر نیز رسانه‌ها از فساد گسترده خاندان سلطنتی انگلیس پرده برداشته بودند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت بر ملکه انگلیس و پسران حرومزاده و بی ناموس تخم سگش و و همچنین لعنت بر هر انگلیسی و هر آمریکایی مردگ سگی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه