ارسال به دیگران پرینت

در نشست خبری سفر به استان سمنان؛

رییسی: مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت راه‌حل مشکل کم‌آبی است

رییس‌جمهور، راهکار حل مشکل کم‌آبی را مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت دانست و گفت: مقرر شد کارگروهی زیرنظر استاندار سمنان تشکیل شود تا با مدیریت درست و راهکارهای مناسب، از منابع کنونی آب استان به نحوی استفاده شود که نگرانی مردم را برطرف کند.

رییسی: مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت راه‌حل مشکل کم‌آبی است

سید ابراهیم رییسی پنجشنبه‌شب در نشست خبری پایان سفر به استان سمنان، در پاسخ به پرسشی درباره مشکل کم‌آبی این استان گفت: کمبود آب، مسأله‌ای فرااستانی و فراملی است و بسیاری از کشورهای منطقه هم با آن مواجهند، اما برای مقابله با آن باید اقدامات جدی صورت گیرد.

رییس‌جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از آب و اصلاح الگوی مصرف و کشت، گفت: باید به سمت استفاده بهینه و مدیریت شده از منابع آبی حرکت کنیم و بی‌تردید اگر نگاه جدیدی به این حوزه داشته باشیم، می‌توان شرایط را به خوبی مدیریت کرد.

وی همچنین استاندار سمنان را موظف کرد درباره پیشرفت راهکارهای اتخاذ شده و اقدامات برای مقابله با خشکسالی و کم‌آبی، به طور مستمر به مردم استان گزارش دهد.

رییس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت و ایمنی پایین جاده‌های مواصلاتی استان سمنان و بالا بودن میزان سوانح و تلفات جاده‌ای نیز گفت: بالا بودن حوادث و تلفات جاده‌ای به خاطر ایمنی و کیفیت پایین جاده‌ها به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و وزیر راه و شهرسازی موظف است با اولویت این موضوع را پیگیری کند.

رییسی در پایان گفت: در جریان این سفر در حوزه صنعت، کشاورزی، آب و بهداشت و درمان استان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و معاونت اجرایی رییس‌جمهور روند اجرای این مصوبات را با دقت پیگیری خواهد کرد.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه