ارسال به دیگران پرینت

دیدار دبیر کمیسیون ملی یونسکو با آیت‌الله علم‌الهدی

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.

دیدار دبیر کمیسیون ملی یونسکو با آیت‌الله علم‌الهدی

به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو-ایران، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

ایوبی در این‌دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون ملی یونسکو - ایران گفت: در این‌کمیسیون تمام تلاش‌مان را بر استفاده حداکثری از ظرفیت یونسکو در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به تاسیس مرکز بین المللی یونسکو - علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی در شهر مشهد که در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مشهد آغاز به کار کرد، گفت: تاسیس این‌مرکز در شهر مشهد به‌عنوان دستاوردی بزرگ برای جامعه علمی و دانشگاهی خواهد بود و می‌تواند ایران را به کانون فعالیت‌های پژوهشی عرصه علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی مبدل می‌کند.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران در ادامه گفت: تاسیس این مرکز ١٠ سال به طول انجامیده است. سال گذشته جشنواره جهانی خط و خوشنویسی در مسیر راه ابریشم با حمایت مدیران عالی مشهد مقدس در این شهر برگزار شد و دستاورد این رویداد، تبدیل شدن مشهد مقدس و ایران بعنوان کانون خط و خوشنویسی جهان بود. تاسیس این مرکز نیز می تواند قدرت علمی ایران در عرصه علوم پزشکی و تغذیه را از مشهد مقدس به جهان و جهانیان اعلام کند.

آیت الله علم‌الهدی نیز در این‌دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی، گفت: سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند و باید یک ظرفیت برای نظام باشند به شرط آن‌که نمایندگان ما چنین باور و اعتقادی داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران با همین انگیزه و باور پیگیر منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در این سازمان باشد و از اهتمام ایشان در مطرح‌کردن مشهد مقدس در عرصه‌های جهانی قدردانی می‌کنم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه