ارسال به دیگران پرینت

رئیسی در نهمین سفر استانی خود وارد سمنان شد

رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان با بیان اینکه ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد، گفت: در نشست‌های امروز ضمن مرور مسائل، تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود.

رئیسی در نهمین سفر استانی خود وارد سمنان شد

رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان با بیان اینکه ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد، گفت: در نشست‌های امروز ضمن مرور مسائل، تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که در نهمین سفر استانی خود به سمنان سفر کرده است، در بدو ورود از سوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌جمهور علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری استان نشستی با علما و نخبگان استان سمنان دارد. همچنین بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی و نشست خبری، از دیگر برنامه‌های وی در سفر یک روزه به استان سمنان است.

در نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور برخی وزرا حضور داشته و وزرا به‌عنوان نماینده معین دولت به شهرستان‌های استان سمنان سفر می‌کنند. همچنین به علت شرایط کرونایی، رئیس‌جمهور در استان سمنان دیدار عمومی نخواهد داشت.

در این سفر وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، دادگستری و همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقی برای من است که در روز سیزدهم آبان که یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام راحل در برابر استکبار جهانی است، در استان سمنان حضور داشته باشم، اظهار داشت: ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه پیش از این بررسی‌هایی در‌باره استان سمنان انجام و کمبودها و نیازها بررسی شد، افزود: امید است در نشست با مسئولان استانی در حوزه‌های مختلف و در نشست با فعالان اقتصادی، تصمیم‌های خوبی برای توسعه این استان اتخاذ شود. در نشست‌های امروز مسائل را مرور می‌کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه امید است سفر به استان سمنان همراه با تصمیماتی باشد که خیر و برکت داشته و از مشکلات گره‌گشایی کند، خاطرنشان کرد: در استان سمنان ظرفیت‌های خوبی مثل کشاوری و صنعت و معدن وجود دارد که اگر این ظرفیت‌ها درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، می‌توانیم افزایش اشتغال و تولید داشته باشیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: با توجه به همجواری و موقعیت این استان در کشور، رویکرد جدید می‌تواند سمنان را به جایگاهی برساند که در مقایسه با پیش از آن متفاوت باشد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه