ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | فدراسیون | باشگاه پرسپولیس

پاسخ سخنگوی فدراسیون فوتبال به ادعای معاون پرسپولیس

سخنگوی فدراسیون فوتبال به ابهامات مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس پیرامون روند صدور مجوز حرفه ای پاسخ داد.

پاسخ سخنگوی فدراسیون فوتبال به ادعای معاون پرسپولیس

حسن شریفی در خصوص اظهارات مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه تفاوت حرفه‌ای سازی امسال با سال‌های گذشته این است که هر سال اگر مدرکی رد می‌شد، برای من پیام می‌آمد ولی امسال شرایط اینطور نیست گفت: صدور مجوز حرفه ای 3 مرحله دارد. مرحله اول مرحله بررسی است. در این مرحله مدارکی از باشگاه ها خوسته می شود و به محض رویت توسط هیات بدوی نکته های موجود به باششگاه ها اعلام می شود.

وی افزود: مرحله بعد به شکل مکتوب در سامانه به باشگاه ها ایرادات ابلاغ می شود. وقتی پروسه در مهلت زمانی به اتمام می رسد و باشگاه ها فرصتی برای بارگذاری مدارک جدید ندارند وارد بررسی و صدور حکم می شویم. در آن مرحله هیچ اطلاعاتی به باشگاهی داده نمی شود و این موضوع جزو محرمانه های فرایند بررسی است. در نهایت حکم بدوی صادر می شود. در صورت رد شدن مجوز حرفه ای دلایل این موضوع به باشگاه ها اعلام می شود و آنها می توانند به هیات استیناف اعتراض کنند.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد: نه در مورد استقلال و پرسپولیس بلکه در مورد تمام باشگاه ها این پروسه رعایت می شود. باید اشاره کنم برای باشگاه ها در این پروسه حداقل 15 نامه ارسال شده است.این مباحثی که مطرح شده باعث تعجب من است. توصیه‌ام به دوستان این است که هر کدام اعتراضی به این مسائل دارند یکبار دیگر پنلی که در اختیارشان قرار گرفته است را بررسی کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه