ارسال به دیگران پرینت

تصادف |سانحه |بازیگران معروف

بازیگرانی که مرتکب قتل شده اند +تصاویر

افراد مشهور دنیا هم مرتکب قتل شده اند و بسیاری از آن ها نتوانستند در شرایط سخت خودشان را کنترل کنند.


بازیگرانی که مرتکب قتل شده اند +تصاویر

 قسمت اول لیست مربوط به بازیگرانی است که در یک سانحه و به صورت تصادفی موجب مرگ فرد دیگری شده اند.

کیتلین جنر

کیتلین جنر، قهرمان المپیک در یک تصادف در ماه فوریه سال 2015 منجر به مرگ راننده ماشین مقابل شد اما خودش در این تصادف آسیبی ندید.

کیتلین جنر

متیو برودریک

متیو در سال 1987 همراه با همسرش در حال سپری کردن تعطیلات در ایرلند بود که وارد یک خیابان اشتباهی شد و در همان خیابان با یک اتومبیل دیگر تصادف کرد که راننده و مسافر داخل ماشین هر دو جان خود را از دست دادند.

چارلز اس.دوتون

چارلز اس.دوتون در 17 سالگی، با مردی درگیر شد و او را کشت. او به جرم قتل 7 سال از زندگی خود را در زندان گذراند.

 
 

چارلز اس.دوتون

گیگ یانگ

در سال 1978 جسد گیگ و همسرش در خانه آن ها پیدا شد. پس از بررسی صحنه قتل، پلیس گزارش داد که یانگ ابتدا به همسرش تیراندازی کرده و سپس خود را کشته است.

لین گریسون

در سال 2001 لین گاریسون به دلیل مصرف الکل با ماشینی تصادف کرد و راننده ماشین مقابل درجا کشته شد.

لین گریسون

امی لوکین

امی در سال 2010 با اتومبیل دیگری تصادف کرد و این تصادف باعث کشته شدن هلن سیمن 60 ساله شد. شوهر او نیز به شدت مجروح شد. امی به 3 سال زندان محکوم شد که البته خانواده قربانی نسبت به این حکم معترض بودند.

مایکل جیک

در سال 2014 مایکل به همسرش شلیک کرد و جان او را گرفت. او در دادگاه ادعا کرد که از همسرش ناراحت بوده و به دلیل خیانت فقط قصد تیراندازی به پای او را داشته اما در نهایت به قتل درجه دوم محکوم شد.

 
 

سلمان خان

سلمان در سال 2002 ، 4 نفر را در یک نانوایی زیر گرفته و گریخته است. اما در نهایت پس از دستگیری به 5 سال حبس محکوم شد.

سلمان خان

دیگر سلبریتی های مقصر در مرگ یک انسان

بعد از لیست بازیگران، نوبت به لیست چهره های مشهور دیگری می رسد که تجربه ی قتل داشته اند.

دان کینگ

این بوکسور در دو حادثه جداگانه عامل مرگ دو مرد شد و مجبور شد برای مرگ فرد دوم، 600 دلار دیه پرداخت کند که هر دو نیز به دلیل درگیری بود.

 
 

کیت مون

کیت در ژانویه سال 1970 به طور کاملاً تصادفی عامل قتل دوستش و بادیگارد او شد و با آنها تصادف کرد. او در حین رانندگی اصلاً متوجه حضور دوستش در جاده نبود.

بازیگران قاتل

ربکا گی هارت

ربکا در سال 2001 با ماشین خود با یک پسر بچه 9 ساله تصادف کرد. این پسر به دلیل آسیب دیدگی زیاد جان خود را از دست داد.

جیمز استورات

جیمز که در آمریکا به شغل خلبانی مشغول بود، در جنگ جهانی دوم عامل کشته شدن سربازان دشمن شد و به دلیل همین خدمتی که کرده بود، پاداش زیادی دریافت کرد.

جیمز استورات

ویلیام اس. باروز

ویلیام با یک شلیک همسرش را کشت و این اتفاق در سال 1951 رخ داد و علت آن هم مصرف مشروبات الکلی بود.

جانی لویس

جانی در سال 2012 وارد خانه یک مرد 81 ساله شد و او و گربه اش را کشت و در هنگام فرار، از دیوار خانه پایین پرید. علت کار او هم مصرف دارو های روانگردان بود.

تجربه قتل بازیگران

جان لندیس

جان کارگردان معروف در یک تصادف منجر به قتل یک بازیگر و دو فرزندش شد و مجبور شد دو میلیون دلار به هر کدام از خانواده هایی که فرزندشان را از دست داده بودند، پرداخت کند.

 
 

جان هیوستون

جان در سال 1933 با یک ماشین تصادف کرد و خانمی که سوار ماشین بود، جان خود را از دست داد اما او در این حادثه مقصر شناخته نشد.

جان هیوستون

رابرت بلیک

رابرت در سال 2002 با شلیک گلوله باعث مرگ همسرش شد و چندین سال از زندگی خود را در زندان سپری کرد.

فلیسیا پریسون

فلیسیا در سن 14 سالگی با شلیک گلوله منجر به مرگ یک انسان شد. این قتل باعث شد که شش سال و نیم سال در زندان باشد.

فلیسیا پریسون

ونوس ویلیامز

ونوس ستاره تنیس در ماه ژوئن سال 2017 در تصادفی باعث مرگ یک مرد شد. خود راننده ماشین مقابل در این تصادف زنده ماند اما همسر راننده که یک مرد 78 ساله بود، بعد از دو هفته از دنیا رفت.

لورا بوش

لورا در دوران دبیرستان حین رانندگی هیچ توجهی به علائم راهنمایی رانندگی نداشت و همین باعث شد که با یک ماشین دیگر تصادف کند و راننده آن ماشین جان خودش را از دست بدهد.

 
 

لورا بوش

تد کندی

تد در سال 1969 در حال عبور از یک پل بود که ماشینش داخل آب افتاد. او توانست با شنا کردن خودش را نجات دهد اما فردی که همراهش بود، داخل آب غرق شد.

داگ چپمن

چپمن در سال 1976 باعث قتل یکی از دوستانش شد و این اتفاق زمانی افتاد که دوستش می خواست از او مواد مخدر بخرد.

داگ چپمن

اسنوپ داگ

اسنوپ و بادیگارد او با دسیسه چینی، عامل قتل یکی از اعضای تیم رقیب شدند که البته متهم شناخته شد اما بعد از چند سال توانست از زیر بار مجازات بیرون برود.

سید ویشس

سید در سال 1978 نامزد خود را به قتل رساند. قتل توسط ضربه چاقو بود اما او اظهار داشت که قصد کشتن نداشته است ولی به هرحال قاتل شناخته شد. علت آن هم اوردوز بر اثر مصرف بیش از حد دارو بود.

سید ویشس

برندی نروود

برندی خواننده معروف در سال 2006 در اتوبانی عامل مرگ یک مرد شد. او با شجاعت مسئولیت این تصادف را پذیرفت و اظهار کرد که نباید سرعت ماشین را آن قدر بالا می برد.

هوارد هیوز

هوارد در سال 1936 با یک ماشین دیگر تصادف کرد و راننده ماشین مقابل جان خود را از دست داد اما او در این تصادف تقصیری نداشت.

هوارد هیوز

وینس نیل

وینس در سال 1984 به دلیل مصرف مشروبات الکلی، سرعت بسیار بالایی در حین رانندگی داشت. سرعت بالای او باعث تصادف شدید و مرگ راننده ماشین مقابل شد.

اسکار پیستوریوس

اسکار دونده بسیار معروف که چهار بار مدال طلا در مسابقات پارالمپیک را به دست آورد، در سال 2013 نامزد خود را کشت. او را در یک حمام در بسته انداخت و با سه ضربه شلیک جانش را گرفت.

اسکار پیستوریوس

فیل اسپکتور

فیل در سال 2003 با شلیک یک گلوله منجر به مرگ همسرش شد و 18 سال از زندگی اش را در زندان سپری کرد.

هودی ویلیام لدبتر

ویلیام هم یکی دیگر از سلبریتی هایی است که به دلیل کشتن یکی از خویشاوندانش، حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. این دو نفر به خاطر یک زن با یکدیگر درگیر شدند که همین باعث کشته شدن نفر مقابل شد.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه