ارسال به دیگران پرینت

گوساله | ظاهر خاص گوساله | وزارت کشاورزی

یک گوساله با ظاهر خاص +عکس

گوساله ای عجیب در روسیه متولد شد.

یک گوساله با ظاهر خاص +عکس

یک گوساله با ظاهر خاص صاحبش را شگفت زده کرد. می توان گفت این گوساله عجیب ترین گوساله در روسیه است.

به گزارش رکنا، صاحب کشاورز این گوساله با دیدن این گوساله دو سر که قیافه‌ای شبیه به خوک داشت، حیرت زده شد. بنا به گزارش دیلی استار قیافه این گوساله تازه متولد شده بیشتر شبیه به خوک است تا یک گاو. این اتفاق اوایل این ماه در روستای ماتچیک واقع در جمهوری خاکاسیا روسیه رخ داد.

2 زبان از 2 دهان گوساله بیرون زد

تصویر منتشر شده از این گوساله پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی بسیار بازدید داشت. در این تصویر این گوساله عجیب در حالی که روی زمین دراز کشیده و دو زبانش از دو دهان بیرون آمده، دیده می‌شود. اداره دامپزشکی وزارت کشاورزی و غذایی جمهوری خاکاسیا روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این گوساله در تاریخ ۲۵ اکتبر به دنیا آمده است. در این بیانیه آمده: "این گوساله خاص در روستای ماتچیک در منطقه بِیسکی در مزرعه ای شخصی متعلق به یک کشاورز به دنیا آمد. به گفته مالک گوساله مرده به دنیا آمد و اولین زایمان گاو بوده است."

دلیل تولد گوساله عجیب در روسیه

این دپارتمان علت تولد این گوساله را جهش ژنتیکی اعلام کرده است. بنا به اعلام این دپارتمان جهش ژنتیکی و عوامل محیطی داخل رحم گاو موجب تولد این گوساله عجیب شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مادر این گوساله نیز چند روز پس از این زایمان جان خود را از دست داد.

عجیب ترین گوساله متولد شد / این گوساله است یا خوک؟ َ+ عکس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه