ارسال به دیگران پرینت

فیلم‌های سینمایی | فیلم‌های سینمایی توقیف‌شده

برنامه‌ی وزیر فرهنگ و ارشاد برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح جزئیاتی از شیوه رفع توقیف فیلم‌های سینمایی، برگزاری جشنواره فیلم فجر، تغییرات مدیران استانی و حل مشکل معیشتی و بیمه خبرنگاران پرداخت.

برنامه‌ی  وزیر فرهنگ و ارشاد برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج در پاسخ به این سؤال که "آیا برنامه‌ای برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی دارید؟"، اظهار داشت: در حوزه سینمایی بنا این است حداکثر همراهی با اصحاب سینما داشته باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی افزود: از همکارانم خواسته‌ام که با دقت فیلم‌های سینمایی توقیف‌شده را بررسی کنند که خدای ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که "امسال جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار می‌شود؟"، گفت: دبیر جشنواره که یک استاد دانشگاه و فرد برجسته در حوزه سینما بوده، به‌تازگی منصوب شده و شروع به کار کرده است و جشنواره متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستور داده‌ام که تیم و گروه‌های مختلفی که در جشنواره فجر مشارکت داشته‌اند، با دقت کارهایشان را انجام دهند چراکه جشنواره متعلق به همه جامعه هنری و سینمایی است و تمام تلاشمان برگزاری بهتر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته خواهد بود.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که "چه‌زمانی انتصابات مدیران استانی فرهنگ و ارشاد آغاز می‌شود؟" توضیح داد: معاون مجلس امور استان‌ها اخیراً منصوب شده و از شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده است و تغییرات به‌زودی انجام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال آخر خبرنگار تسنیم که "چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران و حل مشکل بیمه خبرنگاران دارید؟"، ابراز کرد که به رئیس صندوق اعتباری هنر دستور داده است که هیچ تفاوتی بین خبرنگاران و اهالی دیگر فرهنگ و هنر قائل نشوند و اصحاب رسانه نیز همانند سایر هنرمندان از امتیازهای صندوق اعتباری هنر بهر‌ه‌مند شوند.

اسماعیلی اعلام کرد: مشکل بیمه خبرنگاران را نیز حتماً در دولت سیزدهم حل خواهیم کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه