ارسال به دیگران پرینت

انتشار این ویدئوی سرشار از عشق | زندگی خیلی کوتاه است

وقتی آلزایمر هم مانع از درک عشق و شادی نمی‌شود + ویدئو

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در زندگی اغلب ما جایگاه ویژه‌ای دارند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از ما سعی می‌کنیم لحظات شیرینی را که در کنار این عزیزانمان می‌گذرانیم، ثبت کنیم تا به یادگار بمانند.

وقتی آلزایمر هم مانع از درک عشق و شادی نمی‌شود + ویدئو

55 آنلاین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در زندگی اغلب ما جایگاه ویژه‌ای دارند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از ما سعی می‌کنیم لحظات شیرینی را که در کنار این عزیزانمان می‌گذرانیم، ثبت کنیم تا به یادگار بمانند.

یکی از زیباترین تجربه‌ها در این مورد که این روزها نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است، ویدئویی است که یکی از کاربران فضای مجازی از پدربزرگ خود به ثبت رسانده و به اشتراک گذاشته است.

نوه‌ی این پدربزرگ ۹۳ساله با انتشار این ویدئو نوشته: این پدربزرگ ۹۳ ساله‌ی منه که آلزایمر داره و اسم من، محل زندگی و... را به یاد نمیاره.

او در ادامه نوشته که لحظه‌ای از شادی خودش در کنار پدربزرگش را با بقیه به اشتراک می‌گذارد تا همه بدانند که حتی آلزایمر هم مانع از درک عشق و شادی نمی‌شود.

این کاربر با انتشار این ویدئوی سرشار از عشق، یادآوری کرده که زندگی خیلی کوتاه است، پس بهتر است همیشه فضایی را برای تجربه‌ی عشق و شادی در کنار عزیزانمان ایجاد کنیم.

حقیقت این است که ذهن شاید دچار فراموشی شود، اما قلب، هرگز عشق و محبت را از یاد نخواهد برد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه