ارسال به دیگران پرینت

نماینده مردم کرمان و راور:

جشن پایان گازرسانی به روستاهای راور برگزار می‌شود

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور گفت: در بخش گازرسانی طی چند ماه آینده جشن پایان گاز رسانی به تمام روستاهای راور را برگزار خواهیم کرد.

جشن پایان گازرسانی به روستاهای راور برگزار می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی عصر شنبه در جمع مردم شهرستان راور بیان کرد: مجموعه طرح‌های فولادی در شهرستان راور تا سال آینده حدود ۶۰۰ نفر مستقیم و هزار و ۸۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۹۷ درصد از افرادی که در راور به کار گرفته شده‌اند بومی منطقه هستند بقیه آمار نیز نیروی تخصصی است که در راور موجود نبوده است‌.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در راستای توسعه شهرستان راور اتفاقات خوبی در طی سال‌های اخیر در شهرستان راور رقم خورده است.

وی گفت: سال گذشته به مردم راور قول ایجاد اشتغال دادم و امروز ۲۵۰ نفر در پروژه ساخت فولاد در قالب شرکت‌های پیمانکاری کار می‌کنند.

پورابراهیمی بیان کرد: تا پایان سال آینده کارخانه روکش لاستیک راور با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری حدود ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه در شهرک صنعتی راور شروع شده است و تا پایان سال جاری سوله‌های مربوط به این مجتمع بزرگ روکش لاستیک نصب و تجهیزات خریداری شده این کارخانه وارد کشور خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: در بخش گاز رسانی طی چند ماه آینده جشن پایان گاز رسانی به تمام روستاهای راور را برگزار خواهیم کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه