ارسال به دیگران پرینت

پاسپورت جعلی | جعل پاسپورت |مدارک جعلی

دستگیری اعضای باند جعل پاسپورت در البرز

سرهنگ علی عزیزی اظهار داشت که در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

دستگیری اعضای باند جعل پاسپورت در البرز

فرمانده انتظامی اشتهارد البرز از شناسایی و دستگیری اعضاء باند جعل پاسپورت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عزیزی اظهار داشت که در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی ها مشخص شد فردی از اتباع ساکن در شهرستان اشتهارد در قبال دریافت مبلغ 50 میلیون ریال از شهروندان اقدام به معرفی افراد فاقد مدارک به شخصی برای دریافت مدارک جعلی می کند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی، دریک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد جاعل در محل سکونت وی می شوند که در بررسی های بیش تر ، ۲ جلد پاسپورت جعلی در این خصوص کشف شد.

عزیزی بیان داشت: ماموران با استفاده از سر نخ های به دست آمده در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری نفر دوم این باند می کنند که متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد اما پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود .

وی گفت : در بررسی ها ی بیشتر پلیس مشخص شد با همدستی یک نفر از افراد سابقه دار اقدام به جعل مدارک کرده که با هماهنگی مقام قضایی همدستان وی شناسایی و دستگیر شدند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه