ارسال به دیگران پرینت

تصویر دیده نشده از رضا کیانیان و پسرش

عکسی از رضا کیانیان و پسرش که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

تصویر دیده نشده از رضا کیانیان و پسرش

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: رضا کیانیان بازیگر شناخته شده و خوب کشورمان است. رضا کیانیان فقط یک بازیگر نیست و در سایر زمینه‌های هنری هم دستی بر آتش دارد. رضا کیانیان طرفداران بسیاری دارد.رضا کیانیان (زاده ۲۹ خرداد ۱۳۳۰، تهران) بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نویسنده ایرانی است.

منهای اقتصاد

رضا کیانیان در سال ۱۳۳۰ در محله میدان خراسان تهران به دنیا آمد. به گفته خودش، پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود. رضا دومین فرزند خانواده و دارای ۴ برادر و دو خواهر می‌باشد. او در ۱ سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کرد. در مشهد علاوه بر گذراندن دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان، در حوزه علمیه مشهد به تحصیل دروس فقهی و اسلامی نیز پرداخت.

اولین استاد بازیگری رضا کیانیان برادرش داوود بود که در سال ۱۳۴۵ وی را در نمایشنامه از پانیفتاده‌ها به قلم غلامحسین ساعدی کارگردانی کرد. رضا به مدت سه سال در گروه تئاتر برادرش داوود فعالیت داشت. رضا کیانیان در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. [۳]همسر او هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه