ارسال به دیگران پرینت

توانیر اعلام کرد؛

احتمال اعمال محدودیت‌های برق در زمستان

مدیرعامل توانیر گفت: اگر مصرف گاز در روز‌های سرد زمستان در بخش خانگی و تجاری کنترل نشود قطعا در بخش صنعت از جمله نیروگاه‌ها محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.


احتمال اعمال محدودیت‌های برق در زمستان

مدیرعامل توانیر گفت: اگر مصرف گاز در روز‌های سرد زمستان در بخش خانگی و تجاری کنترل نشود قطعا در بخش صنعت از جمله نیروگاه‌ها محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

آقای محمد حسن متولی زاده  افزود: البته در همه نیروگاه‌های برق کشور سوخت مایع به عنوان سوخت جایگزین پیش بینی شده، اما استفاده از آن، هزینه و مشکلاتی را در پی خواهد داشت به همین دلیل با همراهی مردم، امیدواریم زمستان را به راحتی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت برق، نشان می‌دهد این صنعت با اتکای به شرکت‌های بخش خصوصی، مهندسان و کارشناسان از نظر مهندسی توانمند است و مشکلی از نظر مهندسی و ساخت تجهیزات ندارد.

مدیر عامل توانیر افزود: مشکل اصلی اقتصاد، برق است چه در برق و چه در گاز این موضوع باعث رشد زیاد مصرف شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت‌های اعمال شده در تابستان در زمستان هم تکرار می‌شود؛ گفت: تابستان ۱۴۰۰ سال استثنایی بود، زیرا شاهد خشکسالی و گرمای بی سابقه در ۵۰ سال اخیر بودیم و رشد مصرف نیز بسیار افزایش یافته بود به همین دلیل موجب کاهش تولید و به دنبال آن اعمال محدودیت‌هایی برای مشترکان شد که با همکاری و همراهی مردم و صنایع بزرگ، توانستیم تابستان را سپری کنیم.

متولی زاده افزود: ما معتقدیم هیچ کشوری نمی‌تواند ناترازی بیش از ۲۲ درصدی برق را به سادگی سپری کند کاری که در تابستان امسال با همراهی مردم توانستیم انجام دهیم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      برق چاههای کشاورزی که تقریبا مجانی است و به همین دلیل صدها لامپ پرمصرف کنار چاه روشن است را گرانتر کنید تا فرد حداقل لامپ پرمصرف استفاده نکند و لازم است بیست و پنج درصدی افزایش یابد چون محصولات هزار درصد رشد داشته.....انشعابات غیر قانونی که متاسفانه اداره برق توجه ندارد را قطع کنید که فراگیر می شود و هزار بار با ادرس هم مورد توجه قرار نگرفت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه