ارسال به دیگران پرینت

وقوع حریق در بازار تهران

خوشبختانه حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. حریق تحت کنترل است و نیرو ها در حال ایمن سازی و لکه گیری محل حادثه هستند.

وقوع حریق در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در باره وقوع حریق در بازار تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد اتش سوزی در بازار تهران، سرای عبدالوهاب بازار حضرتی به سامانه ۱۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاه داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره ۱۰۷ در فاصله کمی از این محل بود در فاصله کمتر از یک دقیقه آتش نشانان به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: حادثه در یک بارانداز و محوطه ای شبیه به گاراژ که حدود ۲۰۰۰ متر وسعت داشت رخ داده بود. در این محل چندین انبار قدیمی کنار یکدیگر واقع شده بودند. یکی از این انبار ها به وسعت حدود ۲۵۰ متر سقف شیروانی داشت و در آن اسباب بازی کودکان و لوازم تولد نگهداری می شد. در قسمت بیرونی این انبار نیز وسیله چیده شده بود که دچار آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: حریق به سقف های شیروانی سرایت کرده بود و دود زیادی از محل متصاعد می شد به طوری که از نقاط دیگر شهر نیز قابل رویت بود.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند. بخشی از سقف ها را شکاف دادند تا آتشی که به سقف ها نفوذ کرده بود را نیز خاموش کنند. در حال حاضر حریق خاموش شده و نیرو ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

وی گفت: خوشبختانه حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. حریق تحت کنترل است و نیرو ها در حال ایمن سازی و لکه گیری محل حادثه هستند.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه