ارسال به دیگران پرینت

نماینده مجلس: اجاره سوله برای تولید لوازم خانگی بی کیفیت با مونتاژ

وضعیت تولیدی کارخانجات کاملا مشخص است و معلوم می‌شود که چه کسانی سوء استفاده کرده‌اند و باید با کسانی که سوء استفاده می‌کنند برخورد شود.

نماینده مجلس: اجاره سوله برای تولید لوازم خانگی بی کیفیت با مونتاژ

نماینده مجلس اظهار داشت: ما نیز اخباری را شنیده‌ایم که گروهی با تعجیل سوله‌هایی را اجاره تا لوازم خانگی تولید کنند و با مونتاژکاری، جنس بی‌کیفیت و گران را بفروشند که اگر صحت داشته باشد باید با آنها برخورد شود.

 فرهاد طهماسبی دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستور مقام معظم رهبری پیرامون منع واردات لوازم خانگی ساخت کره جنوبی گفت: قطعا این دستور با هدف حمایت از تولید داخل و ایجاد ظرفیت اشتغال در داخل کشور است و امید و انتظار است که تولیدکنندگان داخلی این موضوع را مد نظر داشته باشند و غافل نشوند از اینکه کیفیت محصولات داخلی باید ارتقاء پیدا کند و نسبت به کالاهای وارداتی، کالاهای داخلی باید کیفیت خوبی داشته باشد و مصرف کنندگان را راضی نگه دارند.

وی ادامه داد: اگر تولیدکنندگان داخل از این فرمایش رهبری بخواهند فقط آن بحث استفاده انحصاری را که سود خودشان را به دنبال دارد، دریافت کنند، قطعا به نفع اقتصاد نخواهد بود و آنها باید برای ارتقاء کیفیت تولیدات خود سنگ تمام بگذارند، حقوق مصرف کنندگان را نادیده نگیرند و در مسیر قیمت و کیفیت، مردم را راضی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه افزایش بی‌ضابطه قیمت لوازم خانگی به بهانه‌های مختلف کار درستی نیست، افزود: اگر این افزایش قیمت‌ها بی‌دلیل از طرف تولیدکنندگان باشد قطعا رفتار مذمومی است اما یک نکته را باید در نظر گرفت که وضعیت تولیدی کارخانجات کاملا مشخص است و معلوم می‌شود که چه کسانی سوء استفاده کرده‌اند و باید با کسانی که سوء استفاده می‌کنند برخورد شود.

طهماسبی افزود: افزایش قیمت بیشتر در دست دلالان و سوء استفاده‌چیان است. البته ما نیز اخباری را شنیده‌ایم که گروهی با تعجیل سوله‌هایی را اجاره تا لوازم خانگی تولید کنند و با مونتاژکاری، جنس بی‌کیفیت و گران را بفروشند که اگر صحت داشته باشد باید با آنها برخورد شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه