ارسال به دیگران پرینت

چهره پیر و شکسته رضا عطاران

عکسی از رضا عطاران با چهره ای بسیار پیر و شکسته در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

چهره پیر و شکسته رضا عطاران

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: رضا عطاران با انتشار این استوری در اینستاگرام به «طرح صیانت از فضای مجازی» واکنش نشان داد. رضا عطاران علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. رضا عطاران اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است. رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد. رضا عطاران بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد.

تصویری بسیار عجیب از رضا عطاران کارگردان و بازیگر سرشناس ایرانی در فضای مجازی با چهره ای بسیار پیر و شکسته منتشر و باعث تعجب همه شد.

چهره پیر و شکسته "رضا عطاران" همه را شوکه کرد

ماجرای سانسور فیلم استراحت مطلق با بازی رضا عطاران

نوروز سال ۹۴ فیلم «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی اکران شد. این فیلم دو ممیزی عجیب دارد.

محور داستان «استراحت مطلق» زنی به نام سمیرا (ترانه علیدوستی) است که قصد جدایی از همسر دارد و در تهران پیش دوستان خانوادگی خود روزگار می‌گذراند.
در یکی از سکانس‌ها که سمیرا به همراه داود و رضوان (رضا عطاران و فریده فرامرزی) پیتزا می‌خورند، مخاطب به یک باره صدای سوت می‌شنود. ماجرا از این قرار است که رضوان به همسرش اعتراض می‌کند و می‌گوید: « دست توی ریشت نکن این قدر حالم به هم خورد.»

این دیالوگ را می‌شنویم اما پاسخ‌هایی که داود می‌دهد را نه. به شیوه لب خوانی و نیز بده‌ بستان شخصیت‌ها به‌راحتی می‌توان پی برد داود از ریش بلند خود تعریف می‌کند.

در پایان سکانس هم می‌گوید قصد دارد آن را همین طور حفظ کند. در این سکانس پنج بار صدای سوت شنیده می‌شود. قبلا روی دیالوگ‌های منشوری صدای بوق گذاشته می‌شد اما حالا همزمان با دیالوگ‌های منشوری صدای سوت قرار داده شده است.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه