ارسال به دیگران پرینت

تیپ خودمانی محمدرضا گلزار

عکسی از محمدرضا گلزار با استایل بسیار ساده و خاکی در حال تفریح در خارج به اشتراک گذاشته شد.

تیپ خودمانی محمدرضا گلزار

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: تصویری از محمدرضا گلزار بازیگر و سوپر استار مطرح ایرانی در اینستاگرام با تیپ بسیار ساده در حال گشت و گذار در خارج از کشور منتشر شد.محمدرضا گلزار عکس خود را در کنار رامین رضاییان درفضای مجازی به اشتراک گذاشته است.محمد رضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است. محمد رضا گلزار بازیگر مرد ایرانی است که برای مردم بسیار محبوب است .محمد رضا گلزار البته پیشتر در یک گروه موسیقی نیز حضور داشت. محمد رضا گلزار بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند.

golzar-vaghtesobh-1-258x300

شکایت محمدرضا گلزار از منتقد سینما

محمدرضا گلزار از پوریا ذوالفقاری؛ منتقد با سابقه سینما شکایت کرد و پلیس فتا او را احضار کرد.

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما امروز در صفحه اینستاگرامش از شکایت محمدرضا گلزار و احضارش به پلیس فتا خبر داد.
این منتقد در استوری صفحه خود نوشت:

«از تماس پلیس فتا متوجه شدم جناب محمدرضا گلزار در کنار نوشتن متن‌ها و توصیه‌هایی خطاب به خودش مبنی بر «بی اعتنایی به دیدگاه‌ها و حرف‌های دیگران» ظاهرا طاقت نیاورده و از من شکایت کرده‌اند.

من در تمام این مدت می‌دانستم اگر تکذیبه‌ای منتشر شود، اخلاقاً و قانوناً باید آن را در صفحه‌ام منتشر کنم ولی خب ظاهرا جناب گلزار و وکلای‌شان ترجیح دادند بازی را این شکلی پی بگیرند.

بحران شغلی مسیر ایجاد رانت را در همه مشاغل هموار می‌کند/ تئاتر خیابانی ایده جدیدی نیست که ناجی باشد/ امنیت شغلی یعنی سهم اهالی تئاتر در بودجه کشور مشکلی نیست.

آماده‌ام و طی دو روز آینده به پلیس فتا مراجعه خواهم کرد. قصه ما و سلبریتی‌ها دارد به جاهای جالبش می‌رسد…»

این منتقد سینما در هفته‌های گذشته با اعلام خبر دستمزد هجده میلیاردی محمد رضا گلزار و نقد سریال «گیسو» موجب خشم و حملات طرفداران گلزار نیز قرار گرفته بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه