ارسال به دیگران پرینت

عبدالملکی:

تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای برای تحول ایجاد می‌کند

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونین توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای را برای تحول ایجاد می‌کند.

 تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای برای تحول ایجاد می‌کند

کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین، بر مدیریت و نظارت منابع این وزارتخانه، رفع دغدغه‌های معیشتی، ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر به ویژه افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه، سید محمدرضا حسینی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی کرد و گفت: وی در هر مسندی که حضور داشته، منشأ اثرات بلندمدت و مثبتی بوده و همواره دغدغه مردم، مستضعفان و محرومین را داشته است.

وی خطاب به حسینی تاکید کرد: برای تقویت منابع انسانی، مدیریت منابع و نظارت در این زمینه تلاش کند.

عبدالملکی افزود: انتظار یک عملکرد متفاوت در این حوزه از وزارت را دارم چرا که فقط تجمیع صورت گرفته، بنابراین باید اقدامات جدی‌تر همراه با دانش روز صورت گیرد و از ظرفیت‌های درونی و بیرونی استفاده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، علی‌حسین رعیتی‌فرد را به عنوان معاون روابط کار معرفی و تصریح کرد: وی، قبلاً رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بوده است؛ سردار رعیتی‌فرد، دغدغه کارگری دارد و همواره با کارگران و کارفرمایان در ارتباط و تعامل بوده است.

وی با تاکید بر اینکه، این معاونت به روحیه جهادی نیاز دارد، از سردار رعیتی‌فرد، خواست که برای ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و بهبود کار و تولید در کشور تلاش‌کند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین «علی‌محمد قادری» را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور معرفی و او را فردی جهادی، مدافع حرم و همنشین محرومان و بی‌سرپرستان دانست و تاکید کرد: حضور وی، منشأ خلاقیت‌های فراوان خواهد بود و به طور قطع، سازمان بهزیستی دوره جدیدی را تجربه می‌کند.

عبدالملکی از قادری نیز خواست در راستای رشد و ارتقا سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر و برطرف کردن نیازهای معیشتی جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت گام بردارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین، «وحید زارع فکری» را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، معرفی و از وی به عنوان جوانی خلاق، خوش‌فکر و خوش‌آتیه یاد کرد.

در پایان این مراسم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر به معاونین و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور از تلاش‌های آنان در دوران مسئولیت‌شان قدردانی کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه