ارسال به دیگران پرینت

واکسن | واکسیناسیون | دانش آموزان

چند درصد دانش‌آموزان تهرانی واکسن زدند؟

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال گفت: از مجموع ۵۸۰ هزار نفر دانش‌آموز بین ۱۲ تا ۱۸ سال، حدود ۴۲۳ هزار دانش آموز دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند که حدوداً ۷۴ درصد از کل جمعیت را به خود اختصاص می‌دهد.

چند درصد دانش‌آموزان تهرانی واکسن زدند؟

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ گفت: حدود ۴۲۳ هزار دانش‌آموز دُز اول واکسن را تزریق و حدود ۵۸ هزار نفر که تقریباً ۱۰ درصد از جمعیت دانش‌آموزان است، دُز دوم را تزریق کرده‌اند.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال اظهار کرد: از مجموع ۵۸۰ هزار نفر دانش‌آموز بین ۱۲ تا ۱۸ سال، حدود ۴۲۳ هزار دانش آموز دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند که حدوداً ۷۴ درصد از کل جمعیت را به خود اختصاص می‌دهد.

وی گفت: حدود ۵۸ هزار نفر که تقریباً ۱۰ درصد از جمعیت دانش‌آموزان است، دُز دوم را تزریق کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران افزود: در خصوص تلاش برای واکسیناسیون تمام دانش آموزان،‌کار را به مدیران مناطق و مدیران مدارس سپرده‌ایم که با کمک والدین بتوانند دانش‌آموزان را به واکسینه شدن دعوت کنند.

فولادوند خاطر نشان کرد: سامانه اطلس واکسیناسیون را در دست اقدام داریم که مشخص می‌کند چه تعداد از دانش آموزان واکسینه شده‌اند، و چه تعداد نشده‌اند و همچنین دلیل واکسینه نشدن آن‌ها چه چیزی بوده است.

ثبت نام ۶۴ هزار دانش‌آموز جدید در شهرستان‌های پایتخت/ واکسیناسیون دانش‌آموزان اتباع در حال انجام است

در ادامه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران سید مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص واکسیناسیون اتباع گفت: هفته گذشته بحث هماهنگی با روسای مناطق و مدیران مدرس و خانواده‌ها را با محوریت مدرسه در راستای واکسینه شدن دانش آموزان را داشتیم، در حال حاضر بخشی از دانش‌آموزان، اتباع و تعدادی هم دانش ‌آموز جدید هستند که کار واکسیناسیون آن‌ها دارد انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: ۶۴ هزار دانش آموز جدید داریم که ۲۱ هزار از آن‌ها اتباع هستند و مجموع  اتباعی که به عنوان دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران ثبت نام کرده‌اند ۱۳۲ هزار دانش آموز است.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه