ارسال به دیگران پرینت

ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا که به عنوان شیبا توکن نیز شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در آگوست سال 2020 توسط فردی معروف به « ریوشی» ایجاد شد، SHibaInu یک رمز ERC-20 در بلاک‌چین اتریوم می‌باشد و براساس Dogecoin ساخته شده است؛ همچنین این ارز خود را قاتل Dogecoin معرفی کرده است.

ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا که به عنوان شیبا توکن نیز شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در آگوست سال 2020 توسط فردی معروف به « ریوشی» ایجاد شد، SHibaInu یک رمز ERC-20 در بلاک‌چین اتریوم می‌باشد و براساس Dogecoin ساخته شده است؛ همچنین این ارز خود را قاتل Dogecoin معرفی کرده است.

این رمز ارز که مدت زیادی از عمرش نمی‌گذرد، فاقد هرگونه ابزار قرارداد هوشمند می‌باشد و همین‌طور توسط دارایی یا حقوقی پشتیبانی نمی‌شود، در نتیجه به آسانی قابل انتقال است.

 

آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا خوب است

شیبا اینو، به هیچ وجه یک سرمایه‌گذاری مطمئن نیست، اما با اجرای 2500% در ماه مه، ثابت کرد که می‌تواند سرمایه‌گذاران خود را غافلگیر کند، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا خطرناک است، اما با نقدینگی و داشتن کمی شانس، می‌توان امیدوار به سر به فلک کشیدن این رمز ارز باشید.

 

در واقع شیبا به دلیل قیمت کمی که دارد، برای خرید توسط سرمایه‌گذاران جدید رمزارزها جذابیت خاصی دارد، ارزش هر رمز فقط 0.000009677 دلار می‌باشد، این محبوبیت قیمت برای سرمایه‌گذاران باعث جذابیت و خرید ارز دیجیتال شیبا شده است.

 

علاوه بر این، چون ارزدیجیتال شیبا بر بستر اتریوم قرار دارد، درنتیجه افزایش قیمت اتریوم در رشد بالای این رمزارز تأثیرگذار می‌باشد، اما این رشد و تأثیرگذاری، نشان از عملکرد خوب این ارز دیجیتال در بازار نمی‌باشد و این امر، امری کاملاً غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد.

از کجا می‌توان در ShibaInu سرمایه گذاری کرد

ارز دیجیتال شیبا، به دلیل محبوبیت‌های اخیر، در چندین سیستم عامل تجارت از جملهCrypto.com  وBinance Exchange  مطرح شده است، بخصوص خرید SHiba در Crypto.com با برنامه آیفون و اندروید بسیار آسان است. برای خرید ارز دیجیتال شیبا، فقط کافی است یک حساب کاربری باز کرده و هویت خود را تائید کنید، هنگامی که حساب خود را تائید کردید، می‌توانید با استفاده از USDT در SHiba سرمایه‌گذاری کنید.

1-1-2

توکن شیباSHibainuچیست

شیبا یک توکن ERC-20 است که رتبه 2510 را در بازار رمزارزها دارا می‌باشد، نام این توکن اخیراً در پامپ و دامپ بیشتر به گوش می‌خورد و به نظر می‌رسد برای سودآوری برخی افراد و سوءاستفاده آن‌ها از سرمایه‌گذاران خرد تبدیل شده است.

 

بیشترین استفاده از توکن در برنامه‌ها و پروژه‌هایی است که با نام ICO   شناسایی می‌شوند، درنتیجه برای استفاده از آن برنامه یا وارد شدن به آن پروژه، باید توکن مربوط به آن را داشته باشید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا چگونه است

1. یک حساب کاربری باز کنید: Crypto.com و Coinbase هردو مشتریان ایالات متحده می‌باشند و دسترسی به SHibaInu را ارائه می‌دهند. ارزدیجیتال شیبا همچنین از طریق مبادلات غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم مانند Uniswap و Sushiswap قابل استفاده است. برای ایجاد حساب در یک صرافی، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که، یک آدرس ایمیل ارائه دهید و یک رمز عبور ایجاد کنید، قبل از شروع معامله باید هویت خود را برای اهداف مالیاتی تائید کنید.

 

2. از تبادل غیرمتمرکز Uniswap استفاده کنید. دو روش اصلی برای خرید ارز دیجیتال شیبا وجود دارد، یکی Uniswap و دیگری Coinbase می‌باشد، اگر از Coinbase استفاده می‌کنید، به مرحله بعد بروید.

نکاتی در مورد ارز دیجیتال شیبا

مبادلات غیرمتمرکز (DEX) برای سکه‌هایی مانند SHiba عالی هستند، زیرا تقریباً از همه دارایی‌های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند،    Uniswap بیش از 2 میلیارد دلار در پروتکل‌های خود بلاک شده دارد و هزاران سرمایه‌گذار از این سیستم عامل برای تجارت توکن‌های مبتنی بر اتریوم استفاده می‌کنند.

 

برای استفاده از DEX به یک کیف پول نرم‌افزاری نیاز دارید، مانند MetaMask و Coinbase Wallet. استفاده از این کیف پول‌های رمزنگاری رایگان می‌باشد و برخلاف برخی از مبادلات متمرکز، به شما امکان مالکیت واقعی ارز رمزنگاری شده را می‌دهد.

1-1

خطرات سرمایه گذاری در شیبا اینو چیست

خطر اصلی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا، مانند کلیه ارزهای دیجیتال، ثابت نبودن بازار می‌باشد، برای سرمایه‌گذاران توجه به این نکته که ارز دیجیتال یک دارایی پرخطر است از اهمیت زیادی برخوردار است، شیبا اینو در مقایسه با دارایی‌های آت کوین‌ها، پرریسک‌تر می‌باشند، پس افرادی که دارای تحمل ریسک بالا هستند، برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارز مناسب می‌باشند.

روند تغییرات ارز دیجیتال شیبا چگونه است

با نگاهی به روند تغییرات قیمت ارز دیجیتال شیبا، می‌توان به چگونگی روند قیمت این ارز دیجیتال پی برد. تا قبل از اینکه سرمایه‌گذاران ویتالیک و بوترین در ارز شیبا سرمایه‌گذاری کنند، کمتر کسی به این توکن توجه می‌کرد، ولی به محض منتشر شدن این خبر، کمتر از یک هفته قیمت شیبا به بیش از 20 برابر افزایش پیدا کرد و بعد از آن اسم ارز دیجیتال شیبا بر سر زبان‌ها افتاد. بنابراین با این محبوبیت تازه مسیر صعودی این رمز ارز آغاز شد.

ارز شیبا در کدام صرافی ایرانی است

ارز دیجیتال شیبا را می‌توانید در صرافی‌ها خریداری کنید، سه صرافی که امروزه اماکن خرید و فروش ارزدیجیتال شیبا را به وجود آورده‌اند شامل صرافی نیل، بیت 24 و اوکی اکسچنچ می‌باشند.

ارز دیجیتال شیبا و تقلید از دوج کوین 

دوج کوین از همان ابتدا با هدف شوخی و سرگرمی راه‌اندازی شد، اما باید بدانید که دوج کوین ارز دیجیتالی است که بیشتر میم کوین بشمار می‌رود، اما با این وجود ارز دیجیتال شیبا اینو شبکه بلاک‌چین مستقل خود و همچنین طرفداران خود را دارد. همچنین برخلاف دوج کوین، اطلاعاتی درباره شیبا اینو و سازنده آن وجود ندارد و حتی وایت پیپر هم ندارد، وایت پیپر سندی است که در رابطه با قابلیت یک محصول توضیح می‌دهد.

بهترین استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال شیبا کدام است

همان‌طور که می‌دانید در بازارهای سرمایه‌گذاری، هر فرد استراتژی مخصوص به خود را دارد، مثلاً شخصی با هدف بلند مدت ارزی را خریداری می‌کند و شخص دیگر باهدف کوتاه مدت. اما با توجه به روند معاملاتی ارز شیبا، پیشنهادی که در خرید این رمز ارز می‌شود این است که، با هدف بلند مدت ارز دیجیتال شیبا را خریداری نکنید و تلاش کنید در خرید و فروش ارز شیبا، دید کوتاه مدت را در استراتژی خود قرار دهید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا هر آنچه که در مورد ارز دیجیتال شیبا مورد نیاز شما سرمایه‌گذاران و کاربران گرامی می‌باشد، گفته شود، اما باید در نظر داشت که نوسان قیمت در بازارهای ارز دیجیتال و به طور کلی بازارهای سرمایه‌گذاری بعنوان یک اصل پذیرفته شده می‌باشد، پس اول سعی کنید با آگاهی و دانش وارد این بازار شوید و ثانیاً ابزارهای تحلیلی خود را تقویت کنید، همچنین ترکیب دانش و صبر می‌تواند در این بازارها شما را به سودهای خوب برساند.

اگر فرد ریسک پذیری هستید و مایل به تهیه این رمز ارز باشید صرافی نیل می تواند به شما کمک کند تا به راحتی مقدار ارز دلخواه خودتان را خریدارید کنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • تينا ارسالی در

      من ارز شيبا رو براي اولين بار تو صرافي نيل ديدم كه اوردن و سود خيلي خوبي از معامله شيبا در اين صرافي نيل كردم و كارمزدهاشونم واقعا مناسبه

      • سارا ارسالی در

        دقیقا منم برای اولین بار تو صرافی نیل دیدم و ثبتنام کردم و شیبا خریدم !!!! نیل عالیه عالی !

    • تينا ارسالی در

      يه شت كوين خيلي خوبي هست كه باعث سود ما در اين چندماه شده
      و از سايت صرافي نيل تشكر ميكنم كه خيلي زود همون اول ليستش كردن و كارمزد هاي كم و پاسخ دهي خوبي داشتن و باعث سود ما شدن

    • منوچهر ارسالی در

      حدود یه ماه پیش توسط یکی از دوستانم با صرافی نیل آشنا شدم و ثبتنام کردم خوشبختانه از شانس خوبم درست زمانی که اوایل پامپ شیبا بود و قیمتش زیر 0.4 تومان بود خریدم و الان شکر خیلی تو سودم و کلی هم سیو سود کردم ولی مقدار زیادشو تو خود صرافی فعلن هلد کردم
      مطمعنم تو میان مدت بازم رشد خیلی خوبی رو قراره داشته باشه نتنها دیگه نمیفروشم حتی بازم اضافه میکنم و نگه میدارم برای چند ماه .

    • اميرضا ارسالی در

      يعني شيبا واقعا تركوند من از ارديبهشت هولد كردم الان ١ هفته پيش فروختم كلي سود كردم كه خودمم انتظار نداشتم
      واقعا مرسي از صرافي نيل كه عاليه همون اول ليست كرد و امنيت كافي داره و نگراني از هولد كردن نداشتم واقعا بايد از صرافي هاي ايراني مثل نيل حمايت كرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه