ارسال به دیگران پرینت

چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر یک چاپ دیجیتالی در فضای باز است که عمدتا برای تبلیغات یک محصول ، تجارت یا رویداد استفاده می شود. این ماده دارای بنرهای مختلف ، ضخامت و کیفیت است.

چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر یک چاپ دیجیتالی در فضای باز است که عمدتا برای تبلیغات یک محصول ، تجارت یا رویداد استفاده می شود. این ماده دارای بنرهای مختلف ، ضخامت و کیفیت است. چاپ بنر نوعی چاپ پوستر است که چاپ گسترده یا چاپ بزرگ نیز نامیده می شود و برای ساخت بنر برای طیف وسیعی از مشتریان استفاده می شود. چاپگرهای بزرگ معروف به چاپگرهای فرمت گسترده برای چاپ بر روی رسانه های مختلف بنر استفاده می شوند. چاپ بنر باید با استفاده از دستگاه چاپ بنر تخصصی انجام شود. شما نمی توانید چاپگرهای استاندارد را با مواد PVC بارگذاری کنید به همین دلیل استفاده از شرکتی که ماشینهای مناسب و بهترین ماشین آلات را برای انجام صحیح کار مهم است و باید استفاده نمایید.

طریقه ی ساخت چاپ بنر

چاپ بنر به طور کلی از انواع مختلف کاغذ استفاده می کند ، اندازه بسیار بیشتری نسبت به چاپ معمولی دارد ، ممکن است یک یا دو طرفه چاپ شود و برای استفاده در داخل یا خارج ساخته شده است. از کاغذ معمولی بدون روکش می توان برای چاپ بنر استفاده کرد ، اما این توصیه نمی شود زیرا کاغذ معمولی مقدار یکسان جوهر یا تونر را در خود نگه نمی دارد و دوام یکسانی را ارائه نمی دهد. متداول ترین ابزار برای چاپ بنر ، کاغذهای روکش دار با روکش مات یا براق ، وینیل ، بوم و مواد پرچم مانند است. این رسانه ها ضخیم تر از کاغذ هستند ، دوام بیشتری را ارائه می دهند و معمولاً در برابر محو شدن مقاوم هستند.

 

هزینه چاپ بنر چقدر است؟

این بدیهی است که بسته به اندازه و شکل متفاوت است ، اکثر شرکت ها قیمت را براساس مواد تعیین می کنند، به طور کلی هرچه مواد ضخیم تر و بنر بزرگتر باشد ، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

چگونه بنر چاپ شده خود را آویزان کنم؟

برای استفاده بهینه از بنر چاپی ، مهم است که آن را به درستی آویزان کنید تا تاثیر آن را حداکثر کرده و همچنین عمر آن را در خارج از منزل افزایش دهید. بنرهایی که بد آویزان شده اند می توانند پاره یا شل شوند ، به ویژه در مواقع هوای بادی. ابتدا تعیین کنید که بنر خود را روی چه چیزی آویزان کنید. آیا نرده ، حصار ، پست یا قاب بنر خواهد بود؟ از همه مهمتر اطمینان حاصل کنید که مجوز استفاده از این ساختار برای تبلیغات بنری را دارید و هیچگونه قانون اساسی را زیر پا نمی گذارید. اگر در زمین خصوصی است ، حتماً با صاحب زمین یا ملک صحبت کنید.

مقرون به صرفه ترین روش برای اتصال یک بنر چاپی به یک حصار یا نرده ، اتصال آن با بندهای کابل است. این باعث می شود که محکم شود ، اما اتصالات کابل انعطاف چندانی ندارند ، بنابراین در مواقع بادهای شدید ، اتصالات کابل ممکن است از بنر بیرون بیفتد. اگر حصار در منطقه باد شدید باشد ، بهتر است از بندهای بانجی استفاده کنید ، و ما توصیه می کنیم از مواد MESH استفاده کنید ، تا باد از طریق بنر عبور کند.

1-1-

 

بهترین روش استفاده از چاپ بنر

به سادگی بنر را با استفاده از بندهای کابل یا طناب های بانجی از طریق هر دریچه به نرده یا ریل ها وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که هر چشمی موجود را به حصار محکم کرده اید تا نیرو را در کل بنر پخش کنید. بنر را به گونه ای وصل کنید که از محکم نگه داشتن بنر در سراسر حصار اطمینان حاصل کنید.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

وقتی یک ماده جامد بدون گذر از مرحله مایع به گاز تبدیل می شود. این بدان معناست که اثر هنری با استفاده از پرس حرارتی با درجه حرارت بالا در طی فرآیند چاپ تصعید رنگ به یک شیء در حالت گاز منتقل می شود. با روشهای چاپ سنتی تفاوت دارد زیرا مرحله مایع را دور می زند. هیچ جوهر برای شی چاپ شده خشک نمی شود.

چاپ سابلیمیشن چگونه کار می کند؟

ابتدا بر روی کاغذ چاپ اصلی تزریق می شود ، باعث ایجاد آشفتگی کمی می شود و کل فرآیند را برای چاپ تصعید رنگ سریع و آسان می کند. سپس از حرارت برای انتقال تصویر از کاغذ سابلیمیشن به یک شی استفاده می شود. مشاغل و طراحان خانه از سبک پرس سابلیمیشن هنگام ایجاد گرافیک روی لباس و همچنین علائم ، دکوراسیون منزل ، نمایشگاه های شرکت و اقلام شخصی مانند زیر لیوانی ، لیوان قهوه و جاکلیدی استفاده می کنند.

1-1-1

انواع چاپ بنرها

بنرها را می توان به صورت ساده یا دوبلکس ، به معنی یک طرفه یا دو طرفه ، چاپ کرد. Simplex رایج ترین است و بسیاری از شرکت هایی که بنر چاپ می کنند ، چاپ بنر دوبلکس را ارائه نمی دهند. چاپ دوبلکس در برخی از شرکت ها یک گزینه است و اگر بنر بیرون از جایی که ترافیک از هر دو طرف در حال آمدن است نصب شود ، بهتر است. مشکل چاپ بنرهای دوبلکس به این معنی است که قیمت آن به طور کلی بسیار بالاتر است.

بنرها از مواد مخصوص داخل یا خارج استفاده می شوند. استفاده داخلی شامل بنرهایی است که روی پنجره ها یا از سقف یا دیوار آویزان است. اینها پیامهای بازاریابی را نشان می دهند یا می توانند برای رویدادهایی مانند مهمانی یا رقص استفاده شوند. مواد استفاده شده برای نمایش راحت تر ، نازک تر هستند و در برابر نیروهای خارجی مانند باد شدید و باران مقاوم نیستند.

بنرهای بیرونی به دیوارهای بیرونی یک مشاغل یا بین خیابان ها ، اغلب از طریق پست های سبک آویزان شده است. در چاپ بنر خارجی از متریال بسیار گرانتر استفاده می شود. این ماده ضخیم تر می تواند در برابر فرسایش مقاومت کند و مانند کاغذ یا بنرهای داخلی پاره نمی شود. اکثر شرکتهای چاپ بنرهای خود را برای مدتی در برابر نشان دادن علائم فرسودگی تضمین می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاع از دستگاه چاپ بنر، پرس حرارتی، پرس سابلیمیشن می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه