ارسال به دیگران پرینت

ورزشگاه آزادی | تیم ملی فوتبال | فوتبال | وزیر ورزش

واکنش وزیر ورزش به شائبه نقش داشتن اسراییل در ورود VAR به ایران: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در خصوص شایعه نقش داشتن شرکت های اسراییلی در ماجرای ورود VAR به ایران گفت: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است. منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

واکنش وزیر ورزش به شائبه نقش داشتن اسراییل در ورود VAR به ایران: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده

حمید سجادی به حواشی ورود VAR به ایران واکنش نشان داد.

طی روز های اخیر خبرهایی در خصوص نقش داشتن شرکت های اسراییلی در ماجرای ورود VAR به ایران منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

اما سیدحمید سجادی، وزیر ورزش در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های اسرائیلی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است. منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

سجادی درباره اینکه گفته شده فیفا استفاده اجازه از آن را نداده، خاطر نشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم که اجازه گرفتیم یا خیر اما باید از تکنولوژی در ورزش استفاده کنیم.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه