ارسال به دیگران پرینت

یهود | پناهندگی | پناهندگی به ایران

ممانعت از پناهندگی فرقه یهودی به ایران

رسانه های اسراییلی اعضای فرقه "لو طاهور" را 500 نفر برآورد می کنند که هم اینک 280 نفر از آنها در گواتمالا زندگی می کنند.

ممانعت از پناهندگی فرقه یهودی به ایران

یک فرقه 280 نفره یهودی که هم اینک در گواتمالا زندگی می کند، به دنبال پناهندگی به ایران هستند اما از طریق فشارهای محافل اسراییلی و آمریکایی با ممانعت دولت گواتمالا مواجه شده اند.

 

به گزارش عصرایران به نقل از وب سایت روزنامه " اسراییل هایوم"، اعضای فرقه یهودی " لِو طاهور" (قلب پاک) که در گواتمالا زندگی می کنند در صدد کسب پناهندگی و زندگی در ایران هستند. آنها از 2 سال پیش درخواست پناهندگی از ایران را مطرح کرده بودند.

ممانعت از پناهندگی فرقه یهودی به ایران

اسراییل هایوم مدعی شده 280 عضو این فرقه به دنبال سفر به ایران و پناهندگی به این کشور هستند. درخواست پناهندگی این فرقه از ایران در جریان رسیدگی به یک پرونده حقوقی این گروه در دادگاهی در آمریکا اعلام شد.

 

 

دادگاه آمریکایی 5 عضو این فرقه یهودی را که در سال 2018 به اتهاماتی چون کودک آزادی و جعل هویت در مکزیک بازداشت و به آمریکا مسترد شده بودند، محاکمه می کند.

ممانعت از پناهندگی فرقه یهودی به ایران

 

 

اعضای این فرقه که اینک در گواتمالا زندگی می کنند در سال 2014 از سوی دولت کانادا اخراج شده اند. بیشتر آنها تابعیت آمریکایی یا اسراییلی دارند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضوان ارسالی در

      مبادا که به این اقشار یهودی اجازه پناهندگی داده شود. مبادا.هرگز. چون دقیقاً بنا به سابقه درخشانشان بعید نیست پس از اسکان و پناهندگی در ایران و دوباره واقعه اسرائیل و آمریکا و فلسطین بی خانمان تکرار شود . خواهش میکنیم رهبر عاقل و فهیم، مسئولین زیل ربط و بالا دست ، لطفاً در این مورد ارحم ممنوعععع. توروخدا اجازه بدید مردم بدعظابهای عظیم جنگ و انقلاب و قراره و ذالک . شده در همین احوالات کرونا یک لقمه نون خالی که دارن را با آرامش و بی استرس نوش جان کنند. بخدا گناه داریم اینقدر با تصمیمات عجولانه خود ملت رابه عذاب ۶ ریشتری و گُسل دنیا نکشانید. عاجزانه خواهش میکنیم

    • فانوس ارسالی در

      مسئله ای نیست که..🙄 !! تا ایران هست که یهودیها مشکلی برای زندگی ندارند! بفرمایید تو 🤔ماتعداددشمنان داخلیمون خیلی کمه شمام بیاین یه کم خیانت کنید دست به دست هم وباهم... تو کشور!🤨

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه