ارسال به دیگران پرینت

پرفروش ترین سولاردام بازار

شرکت کره ای ال جی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند و سولاردام های بسیار با کیفیت را معرفی کرده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

پرفروش ترین سولاردام بازار

شرکت کره ای ال جی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند و سولاردام های بسیار با کیفیت را معرفی کرده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. سولاردام 3884 ال جی یکی از بهترین سولاردام های موجود در بازار است که دارای امکانات بی شماری می باشد. قیمت سولاردام ال جی 3884 بسیار عالی می باشد و کاربران می توانند با صرف هزینه معقول یک محصول کامل و فول امکانات را دریافت نمایند. در واقع محصولی با نام سولاردام برای اولین بار توسط کمپانی بزرگ اتل جی تولید و معرفی شد. همچنان می تواند هم کار مایکروفر را انجام دهد هم کار مایکروویو، یعنی هم می تواند غذا را گرم کند و هم آن را بپزد. یکی از خصوصیات ویژه سولاردام این است که علاوه بر امواج مایکروویو برای گرم کردن ملوکول های آب داخل غذا از المنت های نوری نیز برای پخت پز سریع تر نیز استفاده می کند.

پخت و پز سریع تر و آسان تر

سولاردام ال جی 3884 از انواع هیتر ها و المنت ها برای پخت و پز آسان تر و سریع تر استفاده می کند تا شخص بتواند در سریع ترین زمان ممکن، انواع غذا ها را آماده کند. هیتر زغالی داخل سولاردام می تواند سرعت پخت غذا را افزایش دهد، همچنین بیرون غذا را سوخاری و داخل آن آبدار خواهد ماند، درست مانند زمانی که از زغال برای پختن استفاده می کنید. با این هیتر تا 30 درصد در زمان و 20 در صد در انرژی مصرفی، صرفه جویی خواهد شد که بی نظیر است. در سولاردام ال جی 3884 علاوه بر هیتر بالایی یک هیتر در پایین نیز قرار دارد تا ضمن پختن سریع غذا، آن را درست مانند یک اجاق گاز سنتی برای شما بپزد و طمع شیرین غذا را از بین نبرد. طبق گزارش موسسه آموزشی آلمان این سولاردام ال جی بهترین انتخاب برای غذا های کبابی است، بنابراین همین موضوع شما را ترغیب به خرید سولاردام ال جی 3884 خواهد کرد.

 

نحوه پختن غذا در سولاردام ال جی 3884

این محصول فوق العاده ال جی دارای 28 برنامه پخت و پز می باشد که از بین آن ها 12 برنامه برای پخت خودکار غذا، 4 برنامه یخ زدایی و 12 برنامه بخار پز کردن غذا ها در 5 دمای مختلف می باشند که دست شما برای پختن هر نوع غذایی به هر صورتی و در هر سطحی باز نگه می دارد. نحوه استفاده از سولاردام ال جی 3884 اینگونه است که درب سولاردام را به میزان 90 درجه باز خواهید کرد و با قرار دادن غذا در داخل آن دستور پخت را از منوی اصلی انتخاب می کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت غذا را برای شما آماده کند. به همین راحتی می توانید از محصول فوق العاده ال جی استفاده نمائید.

1-1-1-2

 

امکانات فوق العاده سولاردام ال جی 3884

شما با استفاده از سولاردام ال جی 3884 می توانید بدون روغن و فقط با گریل کردن غذا، آن را بپزید و غذایی سالم را همراه با خانواده میل کنید. این سولاردام همچنین دارای اینورتر هوشمند می باشد که میتواند به صورت خودکار دما را تنظیم نماید تا غذا هرگز در سولاردام جدید ال جی نسوزد و از بین نرود بنابراین با این امکان دیگر نیازی به مراقبت بیش از اندازه از غذا نیست. حفره گرد داخل سولاردام با نام Round Cavity این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید ظروف گرد خود را با هر اندازه ای داخل سولاردام بگذارید و به بهترین شکل بدون تکان خوردن محتویات داخل این ظروف را بپزید و از آن استفاده کنید. این سولاردام فوق العاده همچنین دارای صفحه نمایش LED  می باشد که نوع منوی انتخابی و برنامه پخت و پز میزان دما و زمان باقی مانده را نشان می دهد تا کاربر بتواند تشخیص دهد در هر لحظه در چه مرحله ای از پخت غذا قرار دارد.

1-1-1-2-3

طراحی سولاردام ال جی 3884

ال جی این سولاردام با طراحی بسیار زیبا در بازار معرفی کرده است تا بتوانید با آن نمای بهتری به آشپزخانه خود بدهید. بدنه سولاردام از جنس بسیار با کیفیتی بوده و با رنگ نقره ای  Noble Silverمی باشد که زیبایی قابل توجهی به سولاردام بخشیده است. محفظه داخلی از جنس زئولیت می باشد و درب آن به صورت دو جداره است همچنین با شیشه مشکی آن توانسته است نظر هر شخصی را به خود جلب کند. این سولاردام 38 لیتری می باشد دارای حداکثر توان خروجی 900 وات است که می تواند هر نوع غذایی را در کمترین زمان ممکن برای شما بپزد. از ویژگی های دیگر این سولاردام  3884 بخاری پایین آن، حفره ی گرد، بخاری روشنایی ذغال سنگ و لامپ LED تعبیه شده در داخل دستگاه است که می توان بدون باز و بسته کردن دستگاه محتوا و مرحله ی پخت آن را بررسی کرد.

 

قیمت و خرید سولاردام ال جی 3884

قیمت سولاردام ال جی 3884 بسیار عالی و به صرفه است و نسبت به مایکرویو ها و مایکروفر های مشابه امکانات بیشتری برای شما ارائه می دهد بنابراین با آشنایی بیشتر در مورد این سولاردام حتما نسبت به خرید آن اقدام خواهید کرد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سولاردام می توانید با مشاورین مجرب تاس ماس تماس حاصل فرمائید و پس از اطمینان از ویژگی های آن، نسبت به خرید آن اقدام نمائید. نحوه خرید از سایت تاس ماس بسیار راحت می باشد و شما پس از سفارش محصول درب منزل پول لازم را بعد از بررسی کامل محصول پرداخت خواهید کرد تا خرید آسان و بدون شبه ای داشته باشید. همچنین این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک  و اطمینان از سلامت محصول از سازمان صنعت و معدن می باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه