ارسال به دیگران پرینت

گل‌محمدی: مسئولیت شکست مقابل الهلال با من است و از هواداران عذرخواهی می‌کنم | شرایط تیم ما عجیب و باورنکردنی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مسئولیت شکست سنگین تیمش مقابل الهلال عربستان را برعهده گرفت.

گل‌محمدی: مسئولیت شکست مقابل الهلال با من است و از هواداران عذرخواهی می‌کنم | شرایط تیم ما عجیب و باورنکردنی است

 یحیی گل‌محمدی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از نتیجه خیلی ناراحت هستیم. قبل از اینکه راجع به بحث فنی صحبت کنیم از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. مسئولیت این بازی و این نتیجه به عهده من است. اینجا از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: مقابل تیم خوبی بازی داشتیم. گل‌هایی هم که دریافت کردیم زمانی بود که خودمان توپ داشتیم و نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. تیم الهلال زمانی که از حریف توپ می‌گیرد، خیلی خطرناک است. این را به بازیکنان هم گوشزد کرده بودیم، ولی مقابل یک تیم خوب و شایسته بازی داشتیم. کار سختی بود مقابل تیم الهلال و هوادارانش، ضمن اینکه مشکلات زیادی داریم و باید حل می‌شد. نمی‌خواهم اینجا در مورد مشکلات صحبت کنم، ولی از نتیجه ناراحت هستیم. می‌توانستیم زمانی که یک بر صفر عقب بودیم گل بزنیم و بازی را به تعادل بکشانیم، ولی از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم و در تصمیم‌گیری مشکل داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه تیمش از لاک دفاعی خود خارج نشد، گفت: تعویض‌های ما هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم، ولی الهلال تیم قدرتمندی به لحاظ دفاعی و پرس بود. ما نتوانستیم فضاها را به دست بیاوریم و پاس بدهیم. ما تحت فشار حریف بودیم. عملکرد ما در نیمه دوم با مشکلاتی که بود می‌توانست بهتر باشد. در هر صورت تمام تعویض‌هایی که می‌توانستیم انجام دهیم را در فاز هجومی انجام دادیم، اما نتوانستیم پاس بدهیم و در فضاها موقعیت به دست بیاوریم. در این باره ما مشکل داشتیم و فکر می‌کنم این هم به خاطر دفاع فشرده حریف بود. در انتقال توپ و ضدحملات هم الهلال خطرناک بود و به نظرم الهلال از لحاظ فوتبالی حریف قدرتمندی بود و کار برای ما سخت بود.

«پرسپولیس امسال نتوانست به فینال راه یابد و به نظر شما تیم‌های عربستانی قوی‌تر شده‌اند؟»، گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: ما تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم. در هر فصل مشکلات جدید به تیم ما اضافه می‌شد. نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم، ولی شرایطی که تیم ما همیشه بعد از آسیا یا قبل از آسیا دارد، عجیب و غریب و باورنکردنی است. شاید اگر توضیح دهم شما هم باور نکنید. فکر می‌کنم تیم‌های عربی هم با توجه به هزینه‌هایی که در گرفتن بازیکن و ستاره‌ها انجام می‌دهند، خیلی از تیم‌های ایرانی جلوتر هستند. از آن طرف شرایطی برای تیم ما در ایران به وجود آمده است که نمی‌توانیم بازیکن و ستاره خارجی جذب کنیم. این برای تیم ما اذیت‌کننده است. نمی‌خواهم توجیه کنم ولی از لحاظ امکانات و رقابتی شرایط نابرابری بین تیم ما و تیم‌های دیگر است.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نوبر ارسالی در

      این همه پول میگیرید آخرش هم عذر خواهی شما در مقابل تیم های داخلی شیرید در مقابل تیمهای قوی شیر پاکتی هستید بروید از کشتی گیران درس بگیرید پول نمیگیرند قهرمان میشوندوطلا میاورند شما پول میگیرید آخرمیشوید وپشگل میاورید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه