ارسال به دیگران پرینت

آیا شرکت «توسعه و تجهیز» ناجی پیست دیزین می شود؟ + سند

شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به موضوع رانت های ایجاد شده در پیست دیزین ورود کرد.

آیا شرکت «توسعه و تجهیز» ناجی پیست دیزین می شود؟ + سند
پس از انتشار گزارش هایی از انجام امور خارج از چارچوب های قانونی و حتی خارج از استانداردهای بین المللی در پیست دیزین، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به عنوان نهاد دولتی و متولی اصلی پیست دیزین کلیه مسئولیت های مربوط به مدیریت و نگهداری این مجموعه را از شرکت تله کابین دربندسر سلب کرده و بر اساس شنیده ها قرار است به طور مستقیم مدیریت امور را بر عهده بگیرد.

بنر-دیزین

اواخر تابستان، گسترش نیوز در گزارشی میدانی و مستند  با عنوان «پشت پرده رانت های گسترده در پیست دیزین/ ورزش اسکی کشور یک قدم تا بی آبرویی!» به زوایای پیدا و پنهان مشکلات دیزین اشاره کرد. از جمله مواردی که باعث کاهش کیفیت خدمات ورزشی و تفریحی در این مجموه بوده، عدم استفاده از نیروهای بومی در مدیریت امور اصلی و عدم به روز رسانی تجهیزات ایمنی و دستگاه های حساس بوده که امید است در شرایط فعلی و با ورود مستقیم نهاد متولی دولت، این موارد مورد توجه قرار بگیرد.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی (سهامی خاص) توسط هیئت وزیران  در سال ۷۳ تاسیس شد. شورای عالی اداری در سال ۱۳۷۴ سازمان تربیت بدنی وقت را موظف کرد، ساخت و تجهیز و نگهداری تاسیسات ساختمان های ورزشی را به این شرکت واگذار کند.

برخی از مهمترین اماکن ورزشی تحت پوشش شرکت:

مجموعه ورزشی آزادی

مجموعه ورزشی انقلاب

مجموعه ورزشی شهید شیرودی و شهید کبکانیان

مجموعه ورزشی تنیس استقلال

مجموعه ورزشی شهید کشوری

مجموعه های سوارکاری کشور

مجموعه های اسکی شمشک و دیزین

مجتمع اقامتی امام رضا (ع) رامسر

و...

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه