ارسال به دیگران پرینت

مواد مخدر | انواع مواد مخدر | سرقت

سوءاستفاده از کودکان برای توزیع مواد مخدر در خوانسار

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار گفت: در یکی از روستاهای شهرستان خوانسار یک فروشنده موادمخدر با سوء استفاده از کودکان روستا اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد که با هوشیاری و دقت پلیس و همکاری دادستان خوانسار دستگیر و روانه زندان شد.

سوءاستفاده از کودکان برای توزیع مواد مخدر در خوانسار

سرهنگ علی بابایی عصر امروز در نشست با خبرنگاران؛ اظهار کرد: امسال در شهرستان خوانسار نسبت به سال گذشته کشفیات سرقت ۶۰ درصد افزایش داشته‌ و کشفیات مواد مخدر 41 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوانسار با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خوانسار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خوانسار آمار جرائم خشن به صفر رسیده و سرقت خودرو و موتورسیکلت و منزل نیز کاهش یافته است.

وی  با بیان اینکه در شش ماه سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشت، گفت: خوانسار در ترانزیت مواد مخدر نیست و دستگیر شدگان مواد مخدر نیز خرده فروش هستند.

بابایی گفت: در یکی از روستاهای شهرستان خوانسار یک فروشنده موادمخدر با سوء استفاده از کودکان روستا اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد که با هوشیاری و دقت پلیس و همکاری دادستان خوانسار دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خوانسار  افزود: با تلاش پلیس راهنمایی رانندگی خوانسار نقاط حادثه خیز جاده‌ها شناسایی و با ارائه راهکارهای پیشنهادی در شورای ترافیک شهرستان تصادفات کاهش یافت.

وی با بیان اینکه روزانه در شهرستان خوانسار به صورت میانگین  ۱۰۰ تماس با سامانه فوریت‌های پلیس در زمینه‌های مختلف برقرار شده است، گفت: شهروندان خوانساری مشکلات و معضلات شهرستان را از طریق تماس با سامانه  ۱۹۷  با پلیس در جریان بگذارند و هرگونه گزارش نزد پلیس محفوظ می‌ماند.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه