ارسال به دیگران پرینت

کرونا در مازندران صعودی شد

در حال حاضر ۳۹۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۹۳ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

کرونا در مازندران صعودی شد

سید عباس موسوی گفت: در حال حاضر ۳۹۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۹۳ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران، گفت: در حال حاضر ۳۹۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۹۳ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۷۹ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

لازم به ذکر است طبق اعلام ستاد مقابله با کرونای مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام.لطفا توروخدا به فکر جان خود ودیگران باشید ماسک بزنید. ماسک ماسک ماسک این کار سختی نیست.به ولا خواب دیدم کرونا تموم میشه فقط اگر رعایت نکند جان خود ویا عزیزانتون به خطر می یفته.انشاالله پایان، کرونا را جشن خواهیم گرفت عزیزان از گناهانمان توبه کنیم وهمگی دعا کنیم تا خدای مهربان دوباره سلامتی امنیت وشادی رو بهمون برگردونه انشاالله. 😀

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه