ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | کیفیت هوا | بارش پراکنده

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | بارش پراکنده در برخیاز استانها

کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز و مرکزی احتمال افزایش آلاینده‌های جوی وجود دارد.


وضعیت آب و هوا، امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰  | بارش پراکنده در برخیاز استانها

کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز و مرکزی احتمال افزایش آلاینده‌های جوی وجود دارد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در این روز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در مناطق پرتردد استان‌های تهران، البرز و مرکزی امکان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

او ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه و در روز پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و در آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: روز جمعه در برخی مناطق گیلان بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور آسمان آفتابی است.

ضیائیان بیان کرد: از امشب تا روز پنجشنبه در نوار شمالی، نواحی مرکزی، شرق و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و روز جمعه و شنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های واقع در سواحل خزر و اردبیل ، دما به‌طور نسبی ۲ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد.

او یادآور شد: روز‌های جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و همچنین در شرق کرمان وزش باد شدید سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای تهران به ۲۵ و کمترین آن به ۱۵ درجه می رسد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه