ارسال به دیگران پرینت

نفتالی بنت | نخست وزیر رژیم صهیونیستی | آژانس بین المللی انرژی اتمی

نفتالی بنت: ایران را به شورای امنیت ببرید!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد قدرت‌های جهانی باید ایران را به دلیل نقض تعهدات هسته‌ای به شورای امنیت ببرند.

نفتالی بنت: ایران را به شورای امنیت ببرید!

به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی‌های اخیر خود علیه کشورمان مدعی شد جهان باید ایران را در قبال نقض تعهدات هسته‌ای پاسخگو بداند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «من انتظار دارم قدرت‌های جهانی ایران را مسئول بدانند و آنها را به شورای امنیت سازمان ملل متحد واگذار کنند. این گونه مسیر مسالمت آمیز خواهد بود. مسیرهای دیگری هم وجود دارد اما این اقدام کار درستی است و ما در هفته‌ها و ماه‌های آینده به دنبال آن خواهیم بود.»

بنت مدعی شد: «ایران تعهدات خود را در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی آشکارا نقض می‌کند. (من حتی درباره توافق هسته ای ایران در سال ۲۰۱۵ صحبت نمی کنم) این تعهدات بسیار اساسی است.»

او گفت: اسرائیل بیش از این منتظر نمی‌ماند.

نفتالی بنت در گفتگو با جو بایدن، آنگلا مرکل، بوریس جانسون از آنها خواسته که علیه ایران اقدام کنند.مرکل روز یکشنبه با نفتالی بنت، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی دیدار کرد و درباره مسائل دو جانبه و توافق هسته ای ایران به بحث و  گفتگو پرداختند.

صدر اعظم آلمان نیز مدعی شد: هر روزی که می‌گذرد و تهران به کنش‌های مقدماتی آمریکا واکنش نشان نمی‌دهد منجر به این خواهد شد که ایران اورانیوم بیشتری غنی سازی کند.

تاکنون ۶ دور مذاکره میان مقام‌های مختلف درباره احیای برجام در وین اتریش انجام شده است.بنابر اعلام مقام‌های مختلف تاکنون پیشرفت خوبی حاصل شده، اما اختلافاتی پابرجاست. آمریکا که با خروج یکجانبه از این توافق، تحریم‌های ایران را در عهدشکنی آشکار بازگرداند اکنون می‌گوید توپ در زمین ایران است در حالی که نشان داده است که به عهد خود وفادار نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه