ارسال به دیگران پرینت

اعلام زمان پرداخت حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان

زمان پرداخت «حقوق» مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای زمان بندی پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در مهر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

زمان پرداخت «حقوق» مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

 بر اساس این اطلاعیه، زمان پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ مهر آغاز شده است و تا 30 مهر بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

 

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در مهر ۱۴۰۰ بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان و طبق جدول زیر پرداخت می‌شود:

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این چیز تازه ای نیست بیستم هرماه تا سی و یکم همان ماه حقوق بازنشستگان را به ترتیب حروف الف با واریز میکنند .و هر بازنشسته ای می‌دونه چه روزی نوبت حقوقش هست .

    • حمید رضا غلامرضایی ارسالی در

      با سلام اینجانب روزی که بازنشسته شدم روز ۱۸ ماه بود و هرماه روز ۱۸ حقوق دریافت میکردم چند سالی است که در ۳۰ هر ماه حقوق میدهند به بهانه حروف الف با پس از روز ۱۹ تا ۳۰ هر ماه اینجانب ۱۲ روز طلب کار میشوم چرا این مبلغ را پرداخت نمی کند سازمان تامین اجتماعی

    • انعام سحرناز ارسالی در

      پا کدشت

    • پویا ارسالی در

      این حقوق رابه مسئولین می دهم تا ببینندمی توانند زندگی کنند البته درد دل ما حکایت.... دیگراینکه من به دلیل سختی کاربیست سال کار بازنشسته شدم این عکسها که شماهمیشه از بازنشسته هامی گذارید اصلا به من شبیه نیست از۱۸سالگی هم سرکاربودم ولی سه سال بعد بیمه ام کرد

    • ناشناس ارسالی در

      اقای‌غلامرضایی‌شما‌حقوق‌۱۲‌روز‌را‌با‌حقوق‌اول‌باز‌نسشتگی‌‌در‌ماه‌بعد‌دریافت‌کرده‌اید‌..

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق بازنشستگان که زیرصفره وای به حاله مابازماندگان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه