ارسال به دیگران پرینت

قیمت سکه و طلا | سکه و طلا

نرخ طلا جهانی؛ وسکه امروز ۲۰مهر

قیمت جهانی در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به تورم افزایش یافت

نرخ طلا جهانی؛ وسکه امروز ۲۰مهر

های هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۷۵۸ دلار و ۲۵ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۷۵۸ دلار و ۲۰ سنت رسید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، به گفته استفن اینس، شرکت مدیریت دارایی SPI، طلا نسبتا انعطاف پذیر بوده و همه نشانه ها به رکود تورمی در برابر رشد اقتصادی اشاره دارد.

با این حال سرمایه گذاران تمایلی به بالا بردن قیمت طلا در آستانه انتشار جزییات نشست سپتامبر بانک مرکزی آمریکا ندارند.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا به بالاترین حد از اوایل ژوئن تاکنون صعود کرد.

طلا پوشش ریسک در برابر تورم و کاهش ارزش پول ناشی از تدابیر محرک مالی محسوب می شود. تعدیل برنامه خرید ماهانه اوراق قرضه توسط بانک مرکزی آمریکا، با شرایط مذکور مقابله کرده و از جذابیت طلا کم می کند.

بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران گروه ANZ Research در یادداشتی نوشتند: ریسک‌های پیرامون رشد اقتصادی آهسته‌تر در برابر تورم بالاتر همچنان از خرید طلا به عنوان دارایی امن در فضای نرخ‌های بهره اندک حمایت می کند.

در این بین، نگرانی‌های تورم ناشی از کمبود جهانی انرژی و مشکلات بدهی شرکت اورگرند چین، بازارهای سهام آسیایی را تحت تاثیر قرار داد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۵۹ سنت رسید. بهای پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۰۱۰ دلار و ۳۸ سنت رسید. بهای پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد کاهش، به ۲۱۰۴ دلار و یک سنت رسید.

قیمت طلا وسکه

 قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار صبح امروز سه شنبه بیستم مهر با کاهش دو هزار تومانی، به یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان رسید. سکه امامی ۳۰ هزار تومان ارزان شد و ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین دلار آمریکا ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته شد و کاهش ۱۰ تومانی را به ثبت رساند.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار دوشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار یکشنبه
یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان  یک میلیون و ۱۲۹ هزار تومان  یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان 

قیمت انواع سکه

سکه امامی ۳۰ هزار تومان دیگر ارزان شد و معاملات ابتدایی امروز را با رقم ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان آغاز کرد. همچنین سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۵۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه