ارسال به دیگران پرینت

روش هایی که میتوان با کمک شماره مجازی ، درآمد بالایی را به دست آورد

در این مقاله سعی داریم 3 روش که میتوان با استفاده از شماره مجازی از اینترنت درآمد داشت را به شما آموزش دهیم.

روش هایی که میتوان با کمک شماره مجازی ، درآمد بالایی را به دست آورد

در این مقاله سعی داریم 3 روش که میتوان با استفاده از شماره مجازی از اینترنت درآمد داشت را به شما آموزش دهیم.

آیا میدانید شماره مجازی چیست ؟ شماره مجازی ، شماره ای است که قابلیت دسترسی فیزیکی را ندارد و از طریق اپلیکیشن و سایت میتوان به آن دسترسی داشت.یعنی اینکه شما از طریق سایت را اپلیکیشنی به شماره مجازی متصل میشوید تا پیام هارا دریافت کنید.

شما با شماره مجازی میتوانید هزاران اکانت در شبکهای اجتماعی بسازید و یا در یک سایت هزاران بار ثبت نام کنید.

 

1-کسب درآمد میلیاردی از دیوار با همکاری بنگاهای املاکی و ...  با کمک شماره مجازی با سرمایه 3 میلیونی !

sssasdddsdsdsdsssssssccccccc

به این صورت میباشد که شما میتوانید به سراغ بنگاهای بزرگ املاکی بروید به آنها بگویید که تبلیغات آنهارا در اپلیکیشن دیوار یا شیپور منتشر میکنید ! اما خب این را که همه میتوانند با شماره تلفن خودشون انجام بدن ، پس شماره مجازی چی هست این وسط ؟

شما با شماره خودتون فقط یکبار در روز میتوانید در اپلیکیشن های دیوار و شیپور آگهی رایگان منتشر کنید و برای بار دوم در همان روز ، باید هزینه بالای 10 هزار تومانی برای هر آگهی کنید.

به این صورت که مثلا شما با بنگاه فروش ماشین میخواهید همکاری کنید و با همکاری در فروش ماشین ها ، درآمدی کسب کنید ، خب شما با شمارتون فقط برای یک استان میتوانید آگهی ارسال کنید و برای دیگر استان ها باید مجددا آگهی ایجاد کنید و چون فقط آگهی اول رایگان است ، برای آگهی توی استان های دیگر باید هزینه پرداخت کنید ، و آن هم فقط برای یک ماشین یا املاک و برای دیگر ماشین و املاک ها بازهم باید هزینه کنید.

این وسط شماره مجازی به کمکتون میاد و میتوانید با سرمایه حدود 3 میلیون تومانی ، هزار شماره مجازی تهیه کنید و با این 1000 شماره ، هزار بار در دیوار و شیپور ثبت نام کنید.

و با این 1000 حساب ساخته شده ، در روز 1000 تبلیغ رایگان منتشر کنید!

 1000 بار تبلیغ بدون شماره مجازی ، رایگان نبوده و برای 1000 بار تبلیغ باید در روز 10 میلیون تومان هزینه تبلیغات کنید اونم فقط برای یکروز. اما با ساخت اکانت با شماره مجازی ، اونم با هزینه 3 میلیونی ، میتوانید در روز با هر اکانت ، یک تبلیغ رایگان منتشر کنید و هر روز تمام ماشین ها و املاک هارو در تمام استان ها و شهر ها تبلیغ کنید....

 

 

2- روش بعدی ، کسب درآمد از فروش فالوور و ممبر تلگرام و اینستاگرام و... میباشد!

sssasdddsdsdsdsssssss

به این صورت میباشد که شما با ساخت 1000 اکانت در اینستاگرام و تلگرام ، اقدام به فروش لایک و فالوور اینستاگرام میکنید!

قیمت هر هزار لایک حدود 10 هزار تومان و هزار فالوور و ممبر حدود 20 هزار تومان میباشد.

دیگر درآمد ها شامل ، فروش بازدید ویدئو و استوری ، فروش لایک کامنت ، فروش آمار لایو و... میباشد که درآمدی روزانه بالای  20 میلیون تومان برای فالوور فروشان را به همراه دارد ، آن هم با سرمایه 5 میلیون تومانی برای ساخت 1000 اکانت اینستاگرام!!

به گزارش مجله دیجیرو ، با 3 میلیون تومان جهت خرید شماره مجازی ، میتوانید در روز بالای 20 میلیون تومان درآمد کسب کنید !

منبع : https://digiro.ir/درآمد-میلیاردی-فالوور-فروش-ها/

3- روش سوم ، کسب درآمد از تلگرام ، از طریق عضو شدن در ربات هایی که برای هر عضو ، مبلغی را پرداخت میکنند!

sssasdddsdsdsd

برخی از ربات ها در تلگرام به ازای هر عضو ، مبلغی را به حساب کاربران واریز میکند. شما میتوانید با ساخت 1000 اکانت تلگرام با هزینه 3 میلیون تومانی ، عضو هر ربات تلگرامی شوید و درآمد بالایی کسب کنید.

دلیل این واریزی این میباشد که برخی ربات ها به دنبال ممبر واقعی هستند و برای اینکه ممبر های واقعی را به دست آورند ، لینک هایی را به هر کاربر اختصاص میدهند تا کاربر با انتشار آن لینک و دعوت دیگران به جهت عضویت در لینک ، درآمدی را کسب کنند.

این روش مناسب وقتی میباشد که مشتریان شما برای خرید فالوور و ممبر کم باشند ، و این نوع درآمد برای بیکار نبودن اکانت ها و درآمد مناسب میباشد.

برای اینکار کافیست با استفاده از شماره مجازی ، 1000 اکانت بسازید و از اکانت اصلی خود ، لینکی برای دعوت دیگران دریافت کنید و با دیگر شمارها وارد لینکی که دریافت کردید بشوید تا مبالغ به حساب اصلی شما واریز شود .نوع برخی از ارز های واریزی : ترون  ، دوج کوین ، بیتکوین ، تومان و.... میباشد.

 

برای تمام آموزش های بالا ، شما فقط نیاز به خرید شماره مجازی خواهید داشت که برخی از فروشگاهای شماره مجازی مانند نامبرکال میتواند به شما کمک کند.

برای تهیه شماره مجازی ، کافیست که وارد وبسایت https://numbercall.ir شوید ، و از منوی پایین وبسایت ، لیست تمام شمارهای موجود را مشاهده نمایید.

به هیچ عنوان فراموش نکنید که طبق گزارش خبرگزاری ایلنا ، استفاده از شماره مجازی رایگان بسیار خطرناک میباشد و تمام اطلاعات شمارا میتوانند به سرقت ببرند یا حساب های ساخته شده شمارا...! به این صورت که برخی از این شمارهای رایگان ، منتشر میشوند تا شما باهاشون اکانت بسازید ، سپس شماها قفل شده و اکانت های شما به دست افرادی سودجو میرسد . برخی از این سودجو ها به دلیل اینکه وقت برای ساخت هزاران اکانت را ندارند ، شماراها را رایگان منتشر میکنند تا دیگران به ساخت حساب بپردازند و این سودجوان کارشان راحتر شود.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه