ارسال به دیگران پرینت

چطور در تهران اقامتگاه روزانه اجاره کنیم؟

کلان شهر تهران سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی است که با اهداف متفاوتی وارد این شهر می‌شوند. در سال 1395 تهران با کمی اختلاف بعد از مشهد در رده دوم جذب گردشگر داخلی ایستاد.

چطور در تهران اقامتگاه روزانه اجاره کنیم؟

کلان شهر تهران سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی است که با اهداف متفاوتی وارد این شهر می‌شوند. در سال 1395 تهران با کمی اختلاف بعد از مشهد در رده دوم جذب گردشگر داخلی ایستاد. پایتخت ایران، دارای امکانات متنوعی است و متاسفانه بیشتر امکانات در این شهر متمرکز شده‌اند. بهترین مراکز خرید، بهترین پزشکان و خدمات پزشکی، بهترین موسسات آموزش زبان و ... . به همین علت بسیاری از مردم برای استفاده از این امکانات راهی تهران می‌شوند. البته این مورد تنها دلیل سفر افراد به تهران نیست. گاهی جوانترها برای شرکت در آزمون‌های بین المللی مانند تافل و ایلتس، چند روزی را مهمان تهران هستند. گاهی هم بازدید از دیدنی‌های بسیار آن، گردشگران را به این شهر می‌کشاند و دلایل بسیار دیگری که نمی‌توان در اینجا به تک‌تک آن‌ها پرداخت.  

اما به طور کلی تهران با تعداد زیادی هتل، آپارتمان، سوئیت و مهمانپذیر آمادگی ارائه خدمات به طیف گسترده‌ای از گردشگران را دارد. اما انتخاب درست بین یکی از این اقامتگاه‌ها برای گردشگران کار دشواری است چرا که هم از نظر امکانات و هم از نظر قیمت متفاوت بوده و اطلاع از این تفاوت‌ها کمک بسیاری در انتخاب یک اقامتگاه مناسب به ما خواهد کرد. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور می‌توانیم برای سفر به تهران اقامتگاه اقتصادی رزرو کنیم؟

اقامت در هتل‌های تهران

1-1-3

همانطور که می‌دانید هتل‌ها از یک درجه‌بندی کیفی بین‌المللی خاصی پیروی می‌کنند که از یک‌ستاره تا پنج‌ستاره متفاوت هستند. هتل‌هایی مانند استقلال، هتل اسپیناس پالاس، آزادی و لاله از جمله هتل‌های معروف تهران هستند و قیمت‌های متفاوتی هم دارند. با رزرو هتل در تهران می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتر، از امکانات متنوعی بهره‌مند شوید. در انتخاب هتل، علاوه بر توجه نوع اتاق و امکانات آن، باید به محل قرارگیری هتل هم توجه کنید. برای مثال هتل‌هایی که در مناطق مرکزی شهر قرار دارند، از دسترسی بسیار خوبی برخوردارند.  

رزرو آپارتمان مبله در تهران

1-1-2

یک واحد آپارتمانی از کلیه امکانات یک واحد مسکونی برخوردار است مانند اتاق خواب و آشپزخانه مجهز، نشیمن مبله و... . اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می‌تواند نسبت به هتل بسیار به‌صرفه‌تر باشد. در وهله اول قیمت این نوع اقامتگاه‌ها نسبت به هتل کمتر است. علاوه بر این داشتن یک یا چند اتاق خواب باعث می‌شود قیمت‌ها سرشکن شده و هزینه نهایی کمتر شود.

مزیت دیگر آپارتمان‌ نسبت به هتل این است که تعداد هتل‌ها در هر منطقه محدود بوده و حق انتخاب کمی برای انتخاب خواهید داشت، اما آپارتمان‌های آماده اجاره در سطح شهر بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید متناسب با مسیرهای رفت‌و‌آمد خود نزدیک‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید تا مجبور نشوید مسافت‌های طولانی را طی کنید. تنها نکته‌ای که باید هنگام انتخاب آپارتمان مبله در نظر بگیرید این است که از وب‌سایت‌های معتبری استفاده کنید که دارای یک پشتیبانی قوی باشند. یکی از این وب سایت‌ها که استفاده از آن توصیه می‌کنیم، ‌سایت هومسا است. در این سایت می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی، اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید.

اجاره روزانه سوئیت‌های تهران

اجاره سوئیت‌در تهران نسبت به هتل‌ و آپارتمان‌ به مراتب ارزان‌تر تمام می‌شود. این واحدهای اقامتگاهی هم مانند آپارتمان‌ها امکانات متنوعی دارند، اما معمولا به صورت استودیو بوده و فاقد اتاق خواب هستند و بخشی از فضای نشیمن به اتاق خواب و آشپزخانه اختصاص می‌یابد. به دلیل محدودیت فضا، این نوع اقامتگاه‌ها بیشتر مورد استفاده خانواده‌های کم جمعیت قرار می‌گیرند، اما در عوض آزادی‌های بیشتری وجود خواهد داشت؛ برای مثال محدودیت رفت‌وآمد در مقایسه با هتل‌ و آپارتمان بسیار کمتر است. قیمت کم این نوع واحدهای اقامتی باعث می‌شود، مدت طولانی‌تری را در سفر به سر ببرید و زمان بیشتری برای پرداختن به کارهای‌تان داشته باشید.

رزرو مهمانپذیر در تهران

مهمانپذیرها ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین نوع اقامتگاه‌ها در شهرهای مختلف از جمله تهران هستند. این اقامتگاه‌ها معمولا از یک اتاق بزرگ با چندین تخت دو طبقه تشکیل شده و بیشتر شبیه خوابگاه‌های دانشجویی هستند و این تخت‌ها هستند که اجاره داده می‌شوند نه اتاق‌ها. البته اگر به صورت گروهی سفر کنید اتاق‌ها حالت خصوصی به خود می‌گیرند. مبلغی که بابت هر اتاق دریافت می‌شود بین تعداد تخت‌های موجود در هر اتاق تقسیم شده و حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بین چند اتاق به طور مشترک استفاده می‌شوند.

مهمانپذیرها درست مثل هتل‌ها از خدمات نظافتی برخوردار هستند. گاهی در طبقات پایین مهمانپذیرها رستوران‌هایی وجود دارند که می‌توانید صبحانه، ناهار یا شام خود را در آنجا نوش جان کنید. بنابراین اگر به دنبال اجاره مهمانپذیر در تهران با قیمت مناسب و البته تمیز هستید، روی کمک هومسا حساب کنید.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه