ارسال به دیگران پرینت

بانک ها | ثبت اسناد | مجلس

بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور در کمیسیون قضایی مجلس

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور در این نشست خبر داد. وی افزود: بر اساس این ماده تمامی مراجعی که به نحوی از اموال مسئولان اطلاع دارند از جمله بانک ها، موسسات پولی و بانکی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان ثبت اسناد و سازمان بازرسی کل کشور باید اطلاعات مالی مسئولان را برای ثبت در سامانه در اختیار قوه قضائیه قرار دهند.


بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور در کمیسیون قضایی مجلس

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه کمیسیون متبوع خود از بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس ‌از اتمام مسئولیت از کشور در این نشست خبر داد.

حسن‌نوروزی در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی‌،گفت:در نشست کمیسیون با حضور مسئولانی از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزرات اطلاعات و دادگستری، قوه قضائیه و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس به بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس ‌از اتمام مسئولیت از کشور پرداخته شد و ماده سه و تبصره آن بررسی و تصویب شد.

وی افزود: بر اساس این ماده تمامی مراجعی که به نحوی از اموال مسئولان اطلاع دارند از جمله بانک ها، موسسات پولی و بانکی،نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات،سازمان ثبت اسناد و سازمان بازرسی کل کشور باید اطلاعات مالی مسئولان را برای ثبت در سامانه در اختیار قوه قضائیه قرار دهند،همچنین بر اساس تبصره این ماده اطلاعات سامانه مدنظر به طور کامل محرمانه بوده و باید در حفظ و نگهداری آن دقت شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته پول دار زمان روحانی ارسالی در

      اگه اجارایی بشه. در جهت عدالت علی . و ازبین بردن طبقه مرفه بی درد و لیبرالی . عالی است. قلب اقا خوش حال می شه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه