ارسال به دیگران پرینت

تزریق واکسن | شرکت فایزر | واکسن |مجوز تزریق

شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در کودکان 5 تا 11 سال است

تصمیم ایالات متحده در مورد تزریق واکسن کووید ۱۹ فایزر/ بیو‌ان‌تک برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ شود.

شرکت فایزر در پی مجوز تزریق واکسن در کودکان 5 تا 11 سال است

منابع آگاه  می‌گویند تصمیم ایالات متحده در مورد تزریق واکسن کووید ۱۹ فایزر/ بیو‌ان‌تک برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ شود.

جدول زمانی بر اساس این انتظار است که واکسن فایزر/بیوان‌تک، داده‌های کافی از آزمایشات بالینی داشته باشد تا از مجوز استفاده اضطراری (EUA) سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای گروه سنی مذکور استفاده کند.

اگر فایزر  درخواست مجوز استفاده اضطراری از واکسن خود را تا پایان ماه سپتامبر ( سه هفته دیگر) ارسال کند و داده‌ها از استفاده از آن پشتیبانی کنند، تا زمان رسیدن به ماه اکتبر ( اواسط مهرماه) محصول فایزر طی چند هفته برای تزریق به کودکان آماده خواهد شد. 

سازمان غذاو داوری آمریکا در حالی تصویب واکسن شرکت فایزر را بررسی می‌کند که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا و آژانس دارویی اروپا ارتباط برخی از عوارض ماند التهاب قلبی را با این واکسن را تأیید کرده‌اند . همچنین طبق اعلام رسانه‌های آمریکا، برخی از موارد مرگ و میر مرتبط با تزریق واکسن نیز در حال بررسی است.

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه