ارسال به دیگران پرینت

فرشته حسینی | عکسی از پاسپورتش در هواپیما | عکس های جدید

عکس های جدیدفرشته حسینی در فضای مجازی

فرشته حسینی تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد مقصد سفرش افغانستان نبوده است .

عکس های جدیدفرشته حسینی در فضای مجازی

فرشته حسینی چندی پیش عکسی از پاسپورتش در هواپیما منتشر کرد.عکس فرشته حسینی باعث شد برخی تصور کنند بازیگری که اصالتی افغانستانی دارد، به کشورش بازگشته است.اما فرشته حسینی اعلام کرد به افغانستان نرفته و انتشار این خبر‌ها فقط باعث نگرانی اطرافیانش شده است.حالا   فرشته حسینی عکس های جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.. فرشته حسینی  در این عکس در حال سیکار کشیدن است. فرشته حسینی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانی تبار در ایران است. فرشته حسینی اخیرا با نوید محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی متولد 1376 در ایران است. فرشته حسینی با سریال قورباغه به شهرت رسید. فرشته حسینی اخیرا به افغانستان به تنهایی سفر کرده است.

فرشته حسینی از مهاجرت گفت

فرشته حسینی در سال ۱۳۷۶ در ایران تولد شده است. او درباره زنده‌گی دور از کشور می‌گوید: «زنده‌گی در مهاجرت سختی‌های خود را دارد، آن‌هم در ایران به‌ خاطر مدارک‌‌تان که می‌خواهید به‌گونه قانونی زنده‌گی کنید. در گذشته برای افغان‌ها تحصیل خیلی سخت بود، اکنون بهتر شده است. در مناطقی که مردم‌شان از لحاظ فرهنگی ضعیف هستند، گاه‌گاهی تحقیرها را در نگاه و حرف‌های‌شان احساس می‌کنیم. با وجودی‌ که در آن‌جا متولد شدم، شدید احساس مهاجربودن برایم دست می‌دهد، اگر در یک کشور دیگر متولد می‌شدم، حتماً شهروند آن‌جا محسوب می‌شدم، یک سری چیزهای خوب به من اختصاص داده می‌شد. در ایران مهاجرین افغان نمی‌توانند خانه و موتر بخرند، نمی‌توانند گواهی‌نامه و حتا یک سیم‌کارت به‌ نام خود داشته باشند.»

 
 

فرشته حسینی

زندگینامه فرشته حسینی

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

همچنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه