ارسال به دیگران پرینت

مذاکرات وین | مذاکره و برجام | ازسرگیری مذاکرات وین

سفر وزیر خارجه اسرائیل به واشنگتن برای رایزنی درباره ایران

«یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه اسرائیل قرار است برای رایزنی با «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در خصوص برجام به واشنگتن سفر کند.روزنامه تایمز اسرائیل نوشته انتظار می‌رود اصلی‌ترین محور گفت‌وگوی بلینکن و لاپید مذاکرات وین میان ایران و گروه ۱+۴ درباره توافق هسته‌ای برجام باشد.


 سفر وزیر خارجه اسرائیل به واشنگتن برای رایزنی درباره ایران

«یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی قرار است برای رایزنی با «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در خصوص برجام به واشنگتن سفر کند.

دفتر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای روز چهارشنبه اعلام کرده این سفر هفته آینده انجام خواهد شد اما به موضوع گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره‌ای نکرده است.

با وجود این، روزنامه تایمز اسرائیل نوشته انتظار می‌رود اصلی‌ترین محور گفت‌وگوی بلینکن و لاپید مذاکرات وین میان ایران و گروه ۱+۴ درباره توافق هسته‌ای برجام باشد.

بلینکن در گفت‌وگوی تلفنی که روز ۶ سپتامبر با لاپید داشت از بلینکن دعوات کرده بود برای رایزنی‌های دوجانبه به آمریکا سفر کند.

تایمز اسرائیل نوشته لاپید احتمالا در این سفر که از ۱۲ تا اکتبر انجام خواهد شد با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا دیدار نخواهد کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه