ارسال به دیگران پرینت

کالاهای اساسی | نوسانات قیمتی در بازار | ترخیص کالاها

درخواست مهم مخبراز مسئولین تأمین کالاهای اساسی

معاون اول رییس جمهور بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.


درخواست مهم مخبراز  مسئولین تأمین کالاهای اساسی

جلسه تنظیم بازار و بررسی وضعیت دپوی کالاهای اساسی در بنادر عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، ثبات بازار و فراوانی کالاها تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.

مخبر از دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خواست تا در فرایند تولید و توزیع کالاها و همچنین نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رئیس کل گمرک و معاونین دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، پس از ارایه راهکارهای دستگاه ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی، تسهیل روند ترخیص کالاها از بنادر و نظارت بر قیمت ها اتخاذ گردید.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شمارابخداقسم میدم به گوش مسعولین برسانیدتوخرجه خونه موندم پس اندازندارم پولی نمیمونه تا یه بیمه داشته باشم که حقوقی بگیرم تو ساختمان سازی کارگری میکنم دیگه جوان نیستم کمک کنیدلطفا

    • رحیم ارسالی در

      مشکل از گرانی وتورم ناشی از پایین بودن درآمد وبالا بودن قیمت کلیه اجناس میباشه برای کلیه اجناس ارز دولتی داده شده و قیمت آزاد ارائه می‌شود.

    • ناشناس ارسالی در

      آقای مخبر خواهشآ دستور بدهید پاداش بازنشستگان کشوری ۹۹ را پرداخت کنند ممنون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه