ارسال به دیگران پرینت

ناتو | نمایندگان روسیه | افسران اطلاعاتی

ناتو هشت تن از نمایندگان روسیه را اخراج کرد

ناتو روز چهارشنبه هشت تن از نمایندگان روسیه در این اتحاد نظامی را اخراج و اعلام کرد که آن‌ها مخفیانه به عنوان افسران اطلاعاتی کار می‌کردند. به گزارش فرانس ۲۴، یک مقام ناتو در این باره گفت: ما می‌توانیم تأیید کنیم که اعتبارنامه هشت عضو نمایندگی روسیه در ناتو که افسران اطلاعاتی اعلام نشده بودند، تعلیق شده است.


ناتو هشت تن از نمایندگان روسیه را اخراج کرد

ناتو روز چهارشنبه هشت تن از نمایندگان روسیه در این اتحاد نظامی را اخراج و اعلام کرد که آنها مخفیانه به عنوان افسران اطلاعاتی کار می‌کردند.

یک مقام ناتو در این باره گفت: ما می‌توانیم تأیید کنیم که اعتبارنامه هشت عضو نمایندگی روسیه در ناتو که افسران اطلاعاتی اعلام نشده بودند، تعلیق شده است.

این مقام ناتو که از وی نامی آورده نشده تصریح کرد: تعداد پست‌هایی را که روسیه می‌تواند افراد را در این سازمان برای آنها اعتبارنامه صادر کند به ۱۰ مورد کاهش یافته است.

ائتلاف نظامی ناتو تا کنون هیچ توضیح رسمی و فوری در باره این تصمیم ارائه نکرده است.

به گزارش فرانس ۲۴، روابط میان ناتو و روسیه به طور فزاینده‌ای تیره شده و مذاکرات رسمی بین آنها در سال‌های اخیر محدود شده است.

مقام ناتو در ادامه افزود: سیاست ناتو در قبال روسیه ثابت است، ما بازدارندگی و دفاع خود را در واکنش به اقدامات تجاوزکارانه روسیه تقویت کرده‌ایم در عین حال برای گفت وگوی معنادار نیز مشکلی نداریم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Benhosens ارسالی در

      اگر روسیه و شوروی سابق بیش از نیم قرن با استکبار آمریکا و متحدانش جنگ سرد داشته و هنوز هم ادامه دارد 18نماینده نظامی در ناتو داشتنش چیست ؟؟؟در پستی که در رابطه با وقاحت باکو و ائتلاف آنها با اسرائیل و ترکیه و پاکستان و رزمایش مشترکشان در نخجوان نزدیک مرز ایران انجام میشود نوشتم که پوتین و دولت روسیه هم با اسرائیل و آمریکا گره خورده اند. .و باید بستن مرز بر ایرانیها توسط گرجستان را هم به این موضوع مهم اضافه کرد و وجود یک سناریوی مشترک.و بسیار خطیر علیه ایران را مبنی بر تجزیه ایران را حتما مورد بررسی عاجل قرار داد..دولت ما نباید مثل دولتهای گذشته در باره مرزهای شمال غربی منفعل عمل کند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه