ارسال به دیگران پرینت

آتش‌سوزی گمرک دوغارون ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت

فرماندار تایباد تأکید کرد: اگرچه علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اما بر اساس برآورد اولیه‌ای که انجام‌شده است ۲۵۰ میلیارد ریال به چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو چادری افغانستانی، یک دستگاه تانکر سوخت افغانستانی و یک دستگاه خودرو اسکانیای ایرانی با بار متفرقه واردشده است.

آتش‌سوزی گمرک دوغارون ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت

فرماندار تایباد گفت: آتش‌سوزی روز گذشته در مرز دوغارون تایباد، ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.

محسن سیاح  با اشاره به وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در محوطه پایانه مرزی دوغارون، اظهار کرد: از لحظه وقوع حادثه آتش‌سوزی ستاد بحران در شهرستان تشکیل و تصمیمات لازم جهت جلوگیری از سرایت آتش به دیگر خودروها و بخش‌های مرز دوغارون اتخاذ شد.

فرماندار تایباد بابیان اینکه در همان لحظات وقوع حادثه دستور خروج امن ناوگان تجاری از پایانه صادر و حدود ۵۰ دستگاه خودرو به‌سرعت از محوطه خارج شدند، ابراز کرد: چهار خودرویی که در این حادثه طعمه حریق شده بودند با حضور نیروهای آتش‌نشانی تایباد عملیات اطفای حریق با سرعت و آغاز شد.

وی افزود: با تلاش امدادگران آتش‌نشانی، آتش در محل وقوع کنترل و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری شد.

سیاح با قدردانی از همه عوامل حاضر در عملیات اطفاء حریق روز گذشته در مرز دوغارون، تأکید کرد: اگرچه علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اما بر اساس برآورد اولیه‌ای که انجام‌شده است ۲۵۰ میلیارد ریال به چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو چادری افغانستانی، یک دستگاه تانکر سوخت افغانستانی و یک دستگاه خودرو اسکانیای ایرانی با بار متفرقه واردشده است.

وی با تأکید بر اینکه میزان دقیق خسارت وارده و علت وقوع آن پس از بررسی‌های فنی اعلام می‌شود، به حادثه آتش‌سوزی اسلام قلعه نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با شروع طرح ساماندهی مرز دوغارون و با توجه به تصمیمات یک سال گذشته که با حمایت استاندار خراسان رضوی همراه بود، تلاش شد تا از خسارت‌بار بودن این‌گونه حوادث در مرز جلوگیری شود.

فرماندار تایباد بابیان اینکه تجهیز و ارتقا ایستگاه آتش‌نشانی تایباد به سازمان از مهم‌ترین اولویت‌های در حال پیگیری است، یادآور شد: در پایانه مرزی دوغارون طرح استقرار ایستگاه آتش‌نشانی با دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی در دست اقدام است که یک دستگاه آن خریداری و به‌زودی مستقر خواهد شد و فرایند خرید دستگاه دوم نیز در حال انجام است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه