ارسال به دیگران پرینت

بهترین گلزن ملی فوتبال ایران جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شد

علی دایی در بیمارستان بستری شد

| بهترین گلزن ملی فوتبال ایران جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

علی دایی در بیمارستان بستری شد

، علی دایی مهاجم، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای جراحی کیسه صفرا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا تحت جراحی و مداوا قرار بگیرد.

علی دایی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس، صبا، نفت تهران، سایپا و راه آهن تهران را دارد، چند سالی است که بنا بر دلایلی از فوتبال و مربیگری دور شده است.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جعفر ارسالی در

      انشالا که خدواند شفای اقای دایی بده و هر چه زودتر خوب بشن

    • Gh Rahmani ارسالی در

      امیدوارم همیشه سلامت باشند آقای دایی عزیز.

    • کیان ارسالی در

      شناسنامه فوتبال ایران،مرد با تعصب و با غیرت انشاالله سلامت و تندرست و عافیت (دوستت دارم علی آقا) لرستان بهت میبالد

    • ناشناس ارسالی در

      خب چکار کنیم ؟

    • مجید ارسالی در

      دست دعا برای خوب شدن حال اقا دایی شیر مرد ایران زمین ب سمت خداوند منان دراز میکنیم
      خدا جانم ب اقا دایی سلامتی اعطا کن
      از عمر من شخصا کم کن اما ب مرد پلنگ ایران سلامتیاعطا بفرما

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه