ارسال به دیگران پرینت

فال و طالع بینی روزانه | فال روزانه در روز ۱۲ مهر ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین ماه

فال و طالع بینی روزانه| امروز دوشنبه 12 مهر ماه 1400

فال روز و طالع بینی 12 مهر ماه 1400

فال و طالع بینی روزانه| امروز دوشنبه 12 مهر ماه 1400

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین فروردین ماه

55 آنلاین به نقل از ساعد نیوز، با این که اعصاب تان از خبرهایی که شنیده اید کمی بهم ریخته اما اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید، درهای تازه ای به رویتان گشوده می شود. سعی کنید روابط تان با دیگران را نیز حفظ کنید و به دلیل بی حوصلگی آنها را از خود نرانید. فردی که دوستش دارید رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد که شما را متعجب کرده است. شاید بهتر است که امروز با او کاری نداشته باشید و بهش فرصت دهید تا این دوران را سپری کند. یک سفر کوتاه مدت می تواند روحیه ی کسل و غمگین تان را از این رو به آن رو کند. کدورتی در خانواده یا با یکی از دوستان نزدیک دارید که به صلاح شما است هر چه زودتر برای آشتی پیش قدم شوید. دست رد به سینه ی شخصی که برای یاری به سمتتان دراز کرده نزنید. با مردم روراست، اما مودبانه و با احترام رفتار کنید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوست دارید دور و برتان خلوت باشید. موضوعی فکر شما را به خود مشغول کرده که نمی خواهید در مورد آن با کسی حرف بزنید از این رو پیشنهاد دوستان تان را رد می کنید. این روند تا چند روز ادامه دارد اما پس از آن همه چیز مانند سابق می شود. تغییری از طرف فردی در زندگی تان ایجاد می شود که منتظر انتظارش را می کشیدید. سعی کنید که این فرد را در زندگی تان نگه دارید، حتی اگر اختلاف نظر میان شما و او وجود دارد. مردم از مشکلات شما در گذشته خبر ندارند.جابجایی شما و حضورتان در یک محیط جدید زندگی تان را متحول خواهد کرد. حساب و کتاب همیشه خوب است ولی دست و دلبازی خارج از حساب یا خساست بیش از حد روزگار آدم را سیاه می کند. در خرید چشم روشنی یا کادویی که این روزها به گردن تان افتاده درست انتخاب کنید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین خرداد ماه

کاری را که قرار بود انجام دهید، با موفقیت پشت سر می گذارید و همین موضوع اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. سعی کنید که دنباله کار را بگیرید زیرا بر شرایط مالی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما روابط اجتماعی بالایی دارید، از این خصوصیت اخلاقی خود استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرید. برای کمک گرفتن از دیگران درنگ نکنید در غیر این صورت کارهایتان روی هم تلنبار خواهد شد. خبری خوبی از دهان فردی که دوستش دارید، در انتهای روز خواهید شنید. به یک میهمانی دعوت می شوید و در آن مجلس جواب سوال هایتان را از زبان کسی که اصلا انتظارش را ندارید خواهید شنید. به نشانه ها دقت کنید. هر یک از اتفاقات این چند روز می تواند کلید حل سوالات و معماهای ذهن شما باشد. از محبت کردن به دیگران غافل نشوید و دل کسی را نشکنید، این شخص به امید یاری به سوی شما آمده.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین تیر ماه

امروز روز شلوغی دارید اما در نهایت به تمام کارهای نیمه تمام چند وقت اخیر خود پایان خواهید داد و نفسی از روی رضایت خواهید کشید. در مورد کار بعدی تان از دیگران کمک بگیرید و از آنها ایده های تازه دریافت کنید. در غیر این صورت تنهایی پیشرفتی نخواهید داشت. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. کمی زمان به هر دویتان دهید و سپس با گفتگو مشکلات خود را حل کنید. اگر منطقی باشید همه چیز حل خواهد شد. با شخصی در محیط کارتان که خلق و خویش را نمی شناسید از در شوخی وارد نشوید ممکن است منظور شما را اشتباه برداشت کند و خجالت زده بشوید. حقیقتی به شما گفته می شود که اگر آن را نشنیده بگیرید مجبورید تمام عمر با نگرانی زندگی کنید خودتان را گول نزنید این دندان خراب را همین امروز بکشید ارزش شما بیش از این هاست قدر خود را بدانید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین مرداد ماه

امروز بیشتر از توان تان باری بلند نکنید وگرنه کم می آورید. کارهای نیمه تمامی دارید که اگر بتوانید به آنها سروسامان دهید، خیلی زود می بینید که نصف راه را رفته اید و به هدف بزرگ ترتان نزدیک تر شدید. اگر امروز از رابطه عاطفی تان راضی نیستید، بهتر است که تصمیم خاصی در مورد آن نگیرید. در روزهای آتی خبرهای خوبی خواهید شنید که امید را در دلتان زنده می کند. دوستی از راه دور با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به گوش تان می رساند. در مورد خود منصفانه قضاوت کنید، آرام و قرار داشته باشید در راه عشق صبور باشید و نا امیدی را از خود دور کنید، به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسید. خود سری و سر سختی شما را به هیچ جای نمی رساند. به جای اندیشیدن به فکر دیگران به ندای قلبی خود اعتماد کنید. از خود پسندان دوری کنید و با دوستان خود با انصاف رفتار کنید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین شهریور ماه

امروز از آن روزهاست که باید دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید. شما تا اینجای راه تلاش زیادی به خرج داده اید و این لحظه باید تمام توانتان را به کار گیرید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید پس کوتاهی نکنید. حقایقی در روابط اطرافتان وجود دارد که شما از آن بی خبرید، پس بهتر است که به دنبال یافتن آنها باشید. ارتباط و گفتگو با دیگران می تواند درهای زیادی را به رویتان بگشوید. سعی کنید که به جای احساس از منطق تان برای حل مشکلات کمک بگیرید. تا جای ممکن از هر گونه بحث و جدل در مورد احساساتتان خودداری کنید. بهتر است ایده های عالی تان را در ذهن نگه دارید تا در فرصتی مناسب در مورد چگونگی عملی شدنشان صحبت کنید. زودتر از موقع صحبت کردن پشیمانتان می کند. بطور ضمنی برای انجام کاری موافقت کرده اید به جای شانه خالی کردن به چگونه به سرانجام رساندن آن فکر کنید .

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین مهر ماه

مشکی درکارتان به وجود آمده که کمی شما را مضطرب کرده است. اجازه ندهید که این اتفاقات روز شما را خراب کنند. اگر تحمل تان کم شده، بهتر ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید. هیچکس جز خود شما نمی توانید به خودتان کمک کنید. پس بلند شوید و دست به کار شوید. دوستی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شما نیز کدورت ها را فراموش کرده و فرصت دوباره ای به او دهید. حرفی میان شما و شریک زندگی تان رد و بدل می شود که خیلی خوشایند شما نیست اما به دل نگیرید. در انتهای روز حالتان به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. اسراف و ریخت و پاش بی جا نکنید درخواستی از شما می شود بدون فکر کردن و از سر بی حوصلگی یا عصبانیت به مخاطبتان جوابی ندهید که حتما پشیمان خواهید شد. صداقت شما در عشق بسیار ستودن است اما مواظب باشید حسودان شما را رنجور نکنند. اگر متاهل هستید بهتر است به جای دیگران روی همسرتان بیشتر حساب باز کنید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین آبان ماه

امروز همه انرژی تان را روی هدفی که در سر دارید بگذارید. اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. به زودی در جمعی حضور می یابید و در این میان با فردی آشنا می شوید که شخصیت جذابی برایتان دارد. برای بیان احساسات خود اگر درنگ کنید، دیگر شانسی برای شروع این رابطه نخواهید داشت. جسارت داشته باشید و برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. به خواب و خوراک تان بیشتر اهمیت بدهید بدن شما تا یک جایی می تواند تحمل کند اما بعد از آن دچار دردسرتان می کند. در انجام کاری که فکرش را نمی کردید گره ای افتاده، حواستان باشد گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نکنید مسئله را بزرگتر از آنچه که هست می کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که نهایتا بدهکار دیگران هم بشوید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین آذر ماه

تغییری برایتان رخ داد که بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. اجازه ندهید که دیگران با دخالت های خود این خوشی را از شما بگیرند. در محیط کار کمی از سرعت تان بکاهید. شرایط شما به ثبات رسیده، پس نگران تغییر آن نباشید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و آرامش را از شما بگیرد. فردی قصد نزدیک شدن به شما را دارد اما حس خوبی به او ندارید. به حس تان اعتماد کنید و اجازه نزدیک شدن به او را ندهید. متوجه رازی خواهید شد که باور کردنش برایتان آسان نیست، اگر بحث به خطر افتادن سلامتی و مال کسی در میان نیست بهتر است سعه صدر به خرج دهید و راز دار باشید، به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و بدون اینکه کمترین دخالتی از جانب شما اعمال شود همه چیز روشن خواهد شد، بهترین راه برای شما صبر و حوصله است.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین دی ماه

بدبینی شما نسبت به اطرافیان تان تنها به ضرر خود شما تمام می شود پس این عینک را از چشم هایتان بد دارید. اگر سعی کنید در هر شرایطی مثبت اندیش باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. یکی از نزدیکان تان درخواستی از شما کرده است، اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، هر چه سریع تر از غرور خود پایین بیایید و وارد عمل شوید. در کاری که آغاز کرده اید شخصی قصد مداخله دارد، از همین حالا جلوی او را بگیرید وگرنه به ضررتان تمام خواهد شد. در انتخابتان مردد هستید، بهتر است به نزدیکان تان اعتماد کنید و از آن ها کمک بخواهید. قصد ترتیب دادن یک جشن یا مهمانی را دارید که عده زیادی از دوستان و آشنایان در آن حضور دارند، خودتان را زیاد خسته نکنید بدون تشریفات بیش از حد به مهمانان بیشتر خوش خواهد گذشت. پاسخ تماسی که با شما گرفته شده است را زودتر بدهید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین بهمن ماه

امروز به درخواست های دیگران پاسخ منفی دهید و تنها روی کار خود تمرکز کنید. در غیر این صورت از کارهای خود عقب می مانید. کارتان را تمام کنید و سپس به سراغ دیگران بروید. به دلیل مشغله ذهنی، این روزها رفتارهای بدی با شریک زندگی تان دارید. بهتر است که برای اصلاح خودتان وقت بیشتری بگذارید. امروز روز خوبی برای هدیه گرفتن و نزدیک شدن دوباره به همسرتان است پس معطل نکنید. پیشنهادی به زودی به شما می شود که بهتر است به آن پاسخ مثبت دهید. خبر بد را شب هنگام به دیگران نگویید اگر می توانید تا صبح صبر کنید. برای یک تصمیم گیری به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا همیشه قدردان لطف شما باشد. به راهی که انتخاب کرده اید با اطمینان قدم بگذارید برای برگشت دیگر دیر شده، بهتر است تمام توان خود را متوجه این اقدام بکنید. این هفته برای خودتان گل بخرید.

فال روزانه در روز 12 مهر 1400 برای متولدین اسفند ماه

بدون به دست آوردن اطلاعات لازم، کاری انجام دهید وگرنه در آینده ای نزدیک پشیمان خواهید ش. ممکن است ارتباط با افراد مختلف ذهن تان را منحرف کند اما در نهایت می توانید به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر سعی کنید که در برنامه هایتان نظم بیشتری داشته باشید، زودتر موفق خواهید شد. در اطرافتان فردی به شما علاقمند شده اما قدرت بیان آن را ندارد، کمی مهربان تر باشید تا دیگر نیز از بیان احساسات خود به شما هراسی نداشته باشند. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه ی جواب دادن به پرسش های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.

منبع : ساعد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه